Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 april 2010

Nieuwe vintage kaart


Deze keer weer een vintage kaart, nu met een overslag. Het idee heb ik van een gezellige ochtend bij de Hobbystunter in Ridderkerk vandaan. Het papier is van Graphics 45 evenals het gebruikte vintage-plaatje.De vlinders zijn gestempeld, daarna uitgeknipt en bewerkt met brons-kleurige inkt. De overslag heb ik met een Fiskars-template door de cuttlebug gehaald en daarna ook bewerkt met bronskleurige inkt. De strik zorgt dat de kaart dicht kan worden gedaan.

                             

Binnenin heb ik ook papier van Graphics 45 gebruikt, zowel voor de achtergrond als voor de geponste rand (Martha Steward pons).


De binnenkant van de overslag heb ik ook met bronskleurige inkt bewerkt. De label waar "Groetjes" op staat kan eruit gehaald worden zodat hier de naam van de afzender op geschreven kan worden.
Ik ben helemaal in mijn nopjes met de kaart en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Henriëtte

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Die is ook gaaf geworden!

    Heb deze ook klaar staan voor op m`n blog vandaag-)
    Neem je deze ook donderdag mee?

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige, stijlvolle kaart.
    gr joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Henriette, ik kom ook graag bij de Hobbystunter, het is er altijd erg gezellig. Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterend kaartje henriette
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi heb je dit gemaakt.
    Heerlijk nostalgisch.

    Ik heb nog wat op mijn blog staan voor je.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Henriëtte!
    Sjiek hoor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou met zo'n kaart zou ik ook helemaal in mijn nopjes zijn................wat een prachtige kaart is dit zeg !!! heel erg mooi.
    groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het vintage-plaatje is niet zo mijn ding, maar voor de rest vind ik de kaart absoluut WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem helemaal super!!!
    Tot morgen bij de Hobbystunter!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook nog wat voor je op mijn blog staan...

    BeantwoordenVerwijderen