Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 18 juni 2010

Theedoosjes



Gisterenochtend hadden we weer een gezellige frutselochtend bij De Hobbystunter in Ridderkerk.
Deze keer had Annemiek de voorbereidingen getroffen om met ons een leuk theedoosje te maken.
Een 1/2 cardstock en een 1/2 dubbelzijdig scrapvel was voldoende om er eentje te maken.
Ik had gekozen voor een scrapvel dat ik al heel lang had liggen. Tot nu toe wist ik niet wat ik ervan zou maken.
Het was ook de bedoeling dat we het doosje zouden pimpen, maar dat heb ik thuis gedaan.
Ook heb ik thuis van het restant van het papier nog een doosje gemaakt.
De doosjes verschillen alleen in lint en versiering, verder zijn ze helemaal hetzelfde.
Ik heb een doosje gemaakt voor de mentrix van Annelies, die de school zou gaan verlaten en ook heb ik een doosje gemaakt voor iemand die met pensioen gaat en waar ik de baan als beheerster van het wijkgebouw van onze kerk van ga overnemen per 1 juli.

Annemiek, bedankt dat je het zo goed hebt uitgelegd. Ik ben er nog eentje aan het maken van heel ander papier. Het is eigenlijk zo dat je me weer aan een extra verslaving hebt geholpen.
Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Erg mooi en leuk om cadeau te geven!

    Groetjes, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje is het geworden
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende doosjes henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwam via via op je blog terecht(weet niet eens meer hoe)....ik heb eens even op je blog rond gekeken, je maakt hele leuke dingen. Ga me aanmelden als volger van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende doosjes en daar zullen ze zeker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om het nu helemaal af te zien.
    Ze zijn heel mooi geworden.
    Leuk om te zien dat ieder doosje toch zo anders is geworden, vind je niet?

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, van jou zijn ze ook zo mooi geworden! En weer zo anders als die van de andere meiden. ben benieuwd naar de volgende. Enne, dit is dan wel een verslaving... maar wel een leuke!!!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jet Deze zijn ook leuk.Ik ben er ook nog een aan het maken.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe verslaving! Je hebt de smaak goed te pakken :o)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen