Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 24 juli 2010

Lief doosje


Weer eens een mini-mercidoosje gemaakt. Dit keer voor een lieve nicht van mij.
Mijn tante werd pasgeleden 80 en omdat zij nooit getrouwd is geweest had zij alle directe nichten en neven en haar vriendinnen uitgenodigd om het met haar te vieren.
Nu heb ik een nicht die al jarenlang voor haar zieke man zorgt en deze zorg ook niet over kan dragen aan iemand anders. Zij kon niet op het verjaardagsfeest aanwezig zijn en haar dochter mocht in haar plaats. Die lieverd moet zoveel missen, dat ik speciaal voor haar dit doosje (met nog een klein briefje erin) heb gemaakt en aan haar dochter heb meegegeven.



Dit keer heb ik papier van Tilda gebruikt. Op de voorkant heb ik roosjes verwerkt, nog wat parelstrengen en een parelhartje.
Lieve Thea, I'm thinking of you!!

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een schitterend doosje en het is altijd zo leuk om zoiets aan iemand te geven

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief doosje, die roosjes zitten er mooi op zo!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje is het geworden, je had het er vorige week al over.
    Een heel lief gebaar om ook aan die nicht te denken,.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterend doosje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Jet is deze geworden, maar vind de gedachte er achter van je nog gaver!!!
    Top gedaan!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zal je nicht zeker superblij mee zijn! Wat ontzettend lief en attent van jou Henriëtte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo henriette wat een schitterend doosje met merci heb je gemaakt. zou ik zo brutaal mogen zijn om het patroontje te vragen ik heb net een scor pal gehad in cm en nu ben ik op zoek naar patroontjes. met vr groet jenny

    BeantwoordenVerwijderen