Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 26 juli 2010

Rozenkaart


Vandaag ben ik er eindelijk toe gekomen om deze stempel een keer te gebruiken. Ik vind 'm schitterend mooi. Na het stempelen heb ik embossing-poeder over gedaan en met een heat-tool verhit.
Het inkleuren heb ik gedaan met derwent potloden wat best wel lastig was met een afdruk met embossing-poeder, maar het is toch geworden hoe ik het wilde. De kleuren die ik heb gebruikt zijn: 190 - 200 - 300 - 340.
De teksten heb ik ook met embossing-poeder bewerkt. De randen heb ik met distress-inkt bewerkt.
Deze kaart heb ik gemaakt voor challenge #07:rose en groen van het Derwent-blog.

p.s., na het plaatsen van de kaart bij Derwent kwam ik er achter dat niet alleen rose en groen de opdracht was, maar ook rond. Ahum, nou dat is ie niet bepaald. Hooguit dat de stempel en de teksten  in een draairichting zijn geplaatst. Dom,dom,dom,dom....... Ach ja, vakantietijd (hihi)


Groetjes Henriëtte

16 opmerkingen:

  1. this is sooooooooooooooo beautiful! and your coloring is fabulous!

    hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook erg mooi geworden Henriette. Prachtig rozen stempel zeg.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is prachtig! Mooie subtiele kleuren en die tekst die je er zo omheen hebt gezet dat je de kaart van alle kanten kan lezen ... super gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow hé, wat gaaf, heel mooi geworden zo, ik heb de stempel ook, maar nog niet gebruik, vind bloemen altijd zo moeilijk inkleuren, maar bij jou is het schitterend gelukt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is geweldig mooi hoor! Wat een mooie stempel :D! Bedankt ook voor het meedoen aan mijn candy en dat je het op je blog hebt gezet!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor en nu nog een keer in het rond..haha,nee hoor het is zo ook heel mooi
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriette, zo eindelijk eens een reactie van mij he? Mooi deze rozenkaart, heel sfeervol! Zit momenteel ook volop in de rozen! Creatieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Eindelijk ook je stempel gebruikt,Ook leuk in deze kleuren.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super is je kaart zeg! Tja jammer dat het niet rond is... misschien kun je nog een poging wagen voor de challenge?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo henriëtte,

    via..via, kwam ik op uw blog terecht en ben even gaan rondneuzen erop nu, en leuke werkjes maakt u!
    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad jammer dat ie niet rond is voor de challenge, maar het is wel een prachtige kaart geworden!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen