Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 22 juli 2010

Tasje


Vorige week kon ik niet bij onze gezellige knutselochtend bij de Hobbystunter zijn, maar ik vond toch nog even tijd om langs te gaan. Ze waren aan zulke leuke tasjes bezig daar!!. Ik mocht gelukkig het patroontje overtekenen en ben thuis gelijk aan de slag gegaan met dit resultaat




Het papier is van een onbekend merk dat ik ooit eens ergens op de kop heb getikt. Het vlindertje is zelf gehaakt naar een patroon van Jolande en de bloemen zijn zelfgemaakt van hetzelfde papier als het tasje.
Erg leuk om te doen.
Bedankt lieve meiden, dat ik het patroon over mocht teken.
Dit tasje doet ook mee met challenge #1 van Wild Orchid Challenges

Groetjes Henriëtte

10 opmerkingen:

  1. Oh, maar deze is echt heel gaaf! Prachtig papier ook en die gehaakte vlinder past er ook weer heel goed bij.

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Henriëtte! Het papier is super en wat grappig dat het handvatje is uitgeponsd met een bloemenpons.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk tasje !!! en het papier is niet van een onbekend merk hoor..............het is van K&Company :-)) Ik heb dat papier ook, prachtig papier vind ik dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow dies ook sweet Jet, de mijne staat in de winkel, zal er nog een foto vasn maken-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful tote hun! Love how you have decorated it...such a lovely gift this will make! Thanks so much for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gaaf tasje Henriëtte, daar wil ik ook wel graag het patroon van.
    Schitterend papier en zo mooi versierd, de vlinder is ook goed gelukt zie ik.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi.
    Leuk zo'n tasje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How adorable is this bag!! Love it!! Gorgeous colors and details.
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supermooi tasje en mooi papier
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw schitterend tasje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen