Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 27 augustus 2010

2e gevlochten hart-kaart



Het is zo leuk om zo'n kaart te maken dat ik er nog eentje heb gemaakt gisteren op de wekelijkse knutselochtend bij Jose (Hobbystunter). Het scrappapier is van BoBunny. Deze keer heb ik de maten iets aangepast (is niet te zien maar voor mij wel te merken).
De bloem is van hetzelfde papier en de takjes zijn van een Sizzlits-stans.
De pareltjes zijn zelfgemaakt. Het hart is gedistressed en alles is met distressinkt Peeled Paint afgewerkt.
Ik ben alweer met een volgende bezig, dit keer voor een trouwerij. Als ie af is zien jullie het wel.

Groetjes Henriëtte

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jet Je hebt de smaak weer te pakken,jammer dat ik niet kon.Zie er leuk uit ook de vorige.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Henriëtte wat is dit een schitterende creatie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt de smaak te pakken.
    Dit hart is ook heel mooi en hier zie je het vlechtwerk goed.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat is dit schitterend en ook je
    vorige kaarten zijn erg moi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is die leuk geworden Jet, zo zie je maar met behulp van-))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn je gevlochten harten geworden.
    Mooi ook die takjes, die jerbij gebruikt hebt.
    Jammer, dat ik er niet bij kon zijn. Volgende keer beter.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriette, wat een leuke kaart zeg, kende het model nog niet. Erg leuk! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen