Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 december 2010

Theedoosje

Een tijdje geleden had ik dit theedoosje al gemaakt en op mijn blog gezet, maar ik wist nog niet wat ik binnenin het doosje zou doen, behalve 4 theezakjes dan.
Nu zag ik op het blog van Annette's Creafarm dat je via de mail een heel leuk patroon van een taart-doosje aan kon vragen. Ik heb dat gedaan en wist ineens hoe ik mijn doosje af zou maken.
Is wel anders dan het originele patroon.

Ik heb alleen het patroon van het onderste taartdoosje gebruikt en die iets kleiner gemaakt.
Daarna heb ik een strook (met aangeknipte plakrand) en een "afwerkcirkel" voor binnenin het theelichthoudertje gemaakt. Er wat bloemetjes op geplakt en klaar.....

Eindelijk is dit doosje dan toch helemaal afgemaakt.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Wat een geintje Henriëtte! En je hebt ook het perfecte papier gebruikt bij je theezakjes! Fijne feestdagen! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het in het echt mogen bewonderen en het is super leuk,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook heel leuk is die zo geworden
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat is dit super mooi geworden en het papier is erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jet Helemaal leuk zo.Weer eens iets anders aan de binnenkant.ik heb je adres niet dus de kaart hou je te goed.Fijne dagen en een creatief jaar.Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje,heel mooi papier heb je gebruikt.

    Fijne feestdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend doosje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Ideetje voor mijn schoonzus, de theeleut!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk theedoosje heb je gemaakt.

    Fijne kerstdag toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen