Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 10 maart 2011

Kastje distress-inkt


Een tijdje geleden had Jolande op haar blog een kastje staan voor haar distress-inkt. Ze had het zelf verzonnen, maar wel heel lief doorgegeven waar ze alles gehaald had.
Omdat mijn hobbykamer niet veel mogelijkheden had om zoiets neer te zetten heb ik het wel opgeslagen, want het is echt een super-idee van haar.
Van de week liep ik bij de Xenos en zag de door haar genoemde houten kist staan. Ik kon het niet laten om 'm te kopen, ben langs de Blokker gegaan, heb daar de ladeverdelers gekocht die zij nog hadden, heb thuis de ladeverdelers (die ik jaren eerder had gekocht) uit de laden gehaald en ben er voor gaan zitten.
Het kastje is af en ben ik er SUPERblij mee. Wat handig zeg!! Ik heb nog niet alle doosjes inkt, maar met een kleine aanpassing kan ik er nog 4 vakjes bovenin bijmaken en dan zouden ze alle 36 passen.
Jolande, nogmaals bedankt voor je top-idee. Ik heb er gewoon een plekje voor gemaakt op de plank en ben gaan stapelen met andere doosjes. Is het echt waard.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er zeker super gaaf uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg netjes en leuk uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er netjes en overzichtelijk uit, handig hé, ik had het ook weer ergens anders gezien hoor, maar als we dit soort zaken met elkaar kunnen deleln dan doen we dat.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is tof! Ik mail je hier privé wel even verder over!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen