Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 maart 2011

Kerstkaart nr. 4

Ik zet er maar weer een kerstkaart op. Ben wel bezig met iets anders, maar dat kan ik voorlopig nog niet plaatsen (kan pas na 23 maart). Deze kaart had ik al klaar liggen en om hier toch weer wat neer te zetten dus weer een kerstkaart.     
        
                                                

Alweer BoBunny papier gebruikt en alweer een label in een pocket. Is ook zo leuk om te doen.
Deze keer weer een heel andere uitstraling.


Het 3d plaatje weer van hetzelfde knipvel van Marianne design. De kerstroosjes en hulsttakjes zijn bij mij wel favoriet dit jaar. Zo leuk om mee te werken. Ook de hoekmal is super.

Groetjes Henriëtte

11 opmerkingen:

  1. ZUPERGAAF WEER, ZIET ER HEEL MOOI UIT.

    GROETJES JOLANDE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henriette hij is echt prachtig!! En weer een kerstkaart erbij, wat een doorzetter ben je zeg. Complimenten.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Jet,

    Je gaat lekker weer he!-)
    Hele leuke kaart!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi zeg!!!!!
    jij gaat lekker..... hihi
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi. Het label is ook zo mooi en het geheel van kleur vind ik leuk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww,wat is dit een prachtige kaart,mooi papier en plaatje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, deze is mooi! Je bent helemaal into tags he!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen