Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 18 maart 2011

Kerstkaart nr. 6

Vandaag is het weer tijd om een kerstkaart te plaatsen.Deze had ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nu ik niet zoveel tijd heb om kaarten te maken (ik leg zo uit hoe dat komt) plaats ik 'm gezellig.

                                  

Deze kaart heb ik gemaakt met als basis het beren-plaatje. Normaal gebruik ik geen oude kerstkaarten, maar dit plaatje (van een gekochte kaart) vond ik zo lief, dat ik 'm van de oude kaart afgewurmd heb en heb gebruik voor een nieuwe kaart.
Een paar kerststerren gemaakt met ponsen van Martha Steward met daarin een plakparel en klaar is de kaart. Die was nu eens echt snel gemaakt.
Het achtergrond-papier had precies dezelfde kleur rood als in het plaatje zat, dus ook daar hoefde ik niet lang naar te zoeken.

Hoe komt het nou dat ik verder geen tijd heb om kaarten te maken deze week???? Nou.....onze oudste dochter gaat woensdag 23 maart trouwen en ze had mij gevraagd om de bedank-kaartjes te maken. Ik ben daar natuurlijk al mee bezig geweest en ze zijn klaar op de foto die binnenin moet komen na.
Deze foto's zijn vanmiddag afgedrukt, ik heb ze gesneden op het juiste formaat en nu moet ik ze er in gaan plakken en het geheel inpakken in een zakje tegen beschadiging.
Als de bruiloft voorbij is zal ik die kaartjes plaatsen.
Ook plaats ik dan het extra kadootje dat ze van ons gaat krijgen (moet nu natuurlijk allemaal nog een verrassing blijven).

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, ik gebruik ook wel eens een oude kerstkaart als het me aanspreekt, past nu ook mooi op je kaart.
    wat een werk heb jij gehad, maar ja, voor de kids doen we alles toch? en met liefde.
    een heel fijne dag woensdag, ik ga duimen dat het mooi weer wordt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart! Veel succes met de bedank-kaartjes. Ik ben erg nieuwsgierig wat je gemaakt heb;)
    Nog gefeliciteerd met je nieuwe "job" als DT-lid.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaatrje henriette
    erg leuk gedaan
    en wta leuk dat je kaarten voor de bruiloft maakt
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kerstkaartje!
    Fijne dag woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart.

    Eeen hele fijne dag Woensdag.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een hele fijne dag woensdag, geniet ervan.

    Leuk kaartje ook.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi Beetje laat maar de overheen gelezen.Gefeliciteerd leuk je dat ook in het team zit.
    mooie kaart trouwens Gr.nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Henriëtte, wat een snoezig kerstkaartje,
    ik zat toevallig te denken dat ik nog niet om je blogadres had gevraagd en hups daar stond je al op mijn blog...gezellie!!!
    Ik ga je zo toevoegen aan de lijst bij de hobbystunter

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen