Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 maart 2011

Thee-dispenser


Een tijdje geleden had ik op een blog deze thee-dispenser zien staan en me voorgenomen om die zeker een keer te gaan maken. Vrijdag ben ik er aan begonnen en heb 'm ook gelijk helemaal af gemaakt. Het was zo leuk om te doen.

Ik had dubbelzijdig scrap-papier van Maja Design gekocht. Er is een hele serie van, maar deze vond ik leuk om te gebruiken voor mijn dispenser. Leuk om fruitthee in te doen.
De peertjes-kant heb ik gebuikt voor het doosje en het dekseltje heb ik met de "achterkant" van het vel gemaakt. Leuk contrast. De randen van het doosje en van het scrap-papier heb ik bewerkt met distress-inkt Frayed Burlap. Maakt de afwerking net iets mooier voor mijn gevoel.


Het roosje is zelfgemaakt met een pons van hetzelfde papier. De groene blaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen. Het lint heb ik om het doosje heen geknoopt en aan het knoopje heb ik een leuke theepotjes-charm gehangen.


Alle materialen voor deze dispenser komen bij de Hobbystunter vandaan.

Op 19 april  ga ik daar een workshop geven waarbij deze dispenser gemaakt kan worden (met papier naar eigen keuze). Vind je het leuk om er ook eentje te maken, meldt je dan aan.
Info en aanmeldingen (telefonisch) in de winkel.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. hij is gaaf Henriëtte, succes met de workshop.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi zeg!!!!
    Hier is vast veel animo voor!!
    VEEL SUCCES gewenst!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit super mooi en veel
    succes met de workshop

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi doosje en een prachtige bloem! Groetjes Miep D.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Thee-dispenser. Had de site ook al in mij favorieten gezet. Maar ja, de tijd hé. Daar ontbreekt het weleens aan. Hihihi.
    Succes met de workshop.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die geweldig geworden Henriëtte! Iedere theedrink(st)er is hier blij mee!! Perfect gewoon! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowu erg leuk henriette
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen