Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 19 november 2011

Vintage kerstkaart

Ik ben druk aan het kerstkaarten maken.
Over ruim 5 weken is het alweer zover en de kaarten moeten van tevoren de deur uit.
Voor deze kaart heb ik weer papier van Making Memories uit de serie van vorig jaar "Noël" gebruikt.
Zulk mooi papier!
De lantaarn heb ik ook van dit papier gemaakt met een mal van Marianne Design. Het "glas" van de lantaarn is een stukje cardstock bewerkt met distress-inkt.
Het gewerkte ovaaltje is ook een mal van Marianne Design. De bloem hoort ook bij deze set en is heel leuk om te maken. Ook deze heb ik van gewoon cardstock gemaakt. Bij de onderste bloem heb ik de blaadjes nog een stukje ingeknipt zodat ik ze een beetje bol kon maken. In het hart van de bloem heb ik een bloempailletje gezet. Alles ook weer bewerkt met distress-inkt.
Het plaatje is van een vel met kerstplaatjes ook weer van Marianne Design.
Omdat het ovaaltje dat ik gestanst heb met een Nestability anders was dan het ovaal van de gewerkte mal waar het in geplakt moest worden heb ik om het plaatje takjes gemaakt met de McGill pons heen gezet.
Weer een kaart klaar voor de voorraad. Op naar de volgende (kerst)kaart.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstkaart Henriëtte, je bent lekker op dreef! Prachtige combinatie van stanzen! Fijn weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer PRACHTIG!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintage kaartje,mooi die takjes om het vintage meisje heen.
    Een bjoetie hoor.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje, mooi opgelost met de takjes en de bloem bij het ovaal.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk jet, mooi kaartje
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen