Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 februari 2012

Een boekje

Een tijdje geleden heb ik bij de Hobbystunter in Ridderkerk leuke papier mache doosjes in de vorm van boekjes gekocht. Het is een setje van 2 en de kleinste heb ik nu bewerkt.


Omdat het boekje al een bruine kleur heeft, maar ik die nog donkerder wilde hebben heb ik het boekje bewerkt met Distress-inkt Walnut Stain.
Het scrappapier dat ik gebruikt heb is uit mijn restjes-doos. Geen idee meer welk merk.
Ook dit heb ik bewerkt met distress-inkt om het een oude look te geven. Onder het scrappapier heb ik op de voorkant en de achterkant nog lintjes vastgezet waar het boekje mee dicht gestrikt kan worden
Het hart op de voorkant is gemaakt met een malletje van Joy-crafts.
Nog een paar bloemen maken de voorkant af.


Als het boekje open gaat zie je ook weer scrappapier. Dat is de achterkant van het papier dat ik op de voorkant van het boekje heb gebruikt.
Ook aan de binnenkant heb ik het boekje zelf bewerkt met Distress-inkt.
Bloemen aan de binnenkant van de kaft en daar een klein kaartje tussen gestoken.
Wat er in het doosje gaat???? Nog geen idee. Dat zie ik wel als het een kadootje voor iemand wordt.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Dit is ook leuk om met een verjaardag ofzo kado te geven, leuke bon erin ofzo... super!!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig Jet!!!!!!
    Groetjes 4+5 = ?????? haha9?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Henriette.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gaaf gepimpt Henriette, mooie warme kleuren ook! Het is zo al een cadeautje op zich. Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!
    Er staat een award op mijn blog voor jou!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen