Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 30 januari 2013

Vintage Journal

Afgelopen week heb ik eindelijk weer zitten werken aan in mijn Vintage Journal.
Toen vorig jaar onze kleindochter werd geboren heb ik me voorgenomen om een foto in mijn Journal te verwerken.


Dit weekend ben ik er eindelijk eens voor gaan zitten en dit is het geheel geworden.


Het papier dat ik als achtergrond heb gebruikt is van Graphic45. Ik heb het gepoetst met Vintage Photo en Walnut Stain en er stempels van swirls op gezet met Frayed Burlap.
De mal van de kinderwagen en het woord Baby zijn van Marianne Design, evenals de veiligheidsspeld die ik aan het label heb gezet.
De cijfers zijn van een Alterations van Tim Holtz Once Upon a Time.
De bloem en de hoekmal zijn van Noor Design.


De geboortedatum mag natuurlijk niet ontbreken.
De tekst die er onder staat en de tekst op de label zijn van Marianne Design.


Voor deze pagina heb ik één van de eerste foto's (dochter en kleindochter) in zwart-wit bewerkt en geprint, daarna gepoetst met Vintage Photo en Walnut Stain en daarna gemat.
Alle malletjes die gebruikt zijn (vlinder, takjes, hoeken) zijn van Noor Design.


De bloemen zijn in een gezellig toefje bij elkaar gezet met een parelhartje erbij.


De tekst is weer van Marianne Design.

Al met al heeft het toch een aantal dagen geduurd voordat deze pagina's af waren. Beslissen hoe het moet gaan worden, welke kleuren en wat er eigenlijk op moet nemen toch meer tijd in dan gedacht.
Ik ben heel tevreden met het resultaat en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes
Henriëtte

24 opmerkingen:

  1. Tevreden?? Hij is helemaal te gek, wat knap van je!!!

    XXX, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is super gaaf, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal Top prächtig bewirkt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi zeg, dat ziet er echt super uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onzettend mooi Jet, een super geheel heb je ervan gemaakt. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Henriëtte...dat zal je kleindochter op latere leeftijd zeker waarderen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt heel gaaf hoor, en ik zie nu pas dat je kleindochter dezelfde geboortedatum heeft als mijn man,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriette,
    Dat heb je echt prachtig gedaan en...die foto zo mooi bewerkt..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat prachtig, ik kan me indenken dat je hier een tijdje mee bezig bent geweest, mooie details en leuk met de foto.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het erg mooi geworden...super.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Zo mooi van kleur ook en wat een lieve foto.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW wat heb je dat SUPER gemaakt zeg, mooie details en een prachtige foto.
    Je boek wordt echt mooi zo zeg!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is heel erg mooi geworden, prachtig gedaan. Heel veel details wat super is, echt vintage.

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind 'm super geworden!!!! Heel mooi gedaan, prachtige foto ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow..wat een prachtige pagina's. Dat wordt een prachtig boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw echt prachtig!!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dat ziet er mooi uit heb je super gedaan
    Echt vintage heel mooi


    groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend geheel, is echt supermooi geworden! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dat een prachtige vintage!
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is zeker tijdrovend maar wel met een prachtig resultaat !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is echt prachtig, zo mooi met dierbare herinneringen, zo lieffff.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit super gaaf zeg!
    Heel erg mooi gemaakt Henriette.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen