Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 3 juli 2014

Challenge 29 bij WLVC

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC en wat voor eentje. Het is een challenge, verzonnen door Plony, met een inspiratie foto. Nu ben ik dat niet gewend en ik moet zeggen dat ik echt heb zitten verzinnen wat ik er mee moest.
De opdracht is: maak een vintage kaart/creatie geïnspireerd op de foto en zeg ook wat jou geïnspireerd heeft. Je kan er dus eigenlijk heel veel kanten mee op.
Als je naar het challengeblog gaat staan daar allemaal prachtige voorbeelden van het DT-team.
Ook staat daar dat de challenge gesponsord wordt door: 't Scrap-Ateljeetje.

en dat er weer een prachtige prijs te winnen is. Zeker even langs gaan dus!

Dit is dan de inspiratiefoto:


Ik heb me laten inspireren door alle rozen die er op staan. Prachtige bloemen vind ik het en ik heb daarom deze kaart gemaakt.


De basis is gebroken wit kaartkarton met daarop een prachtig vel uit een Paper bloc van Joy!crafts.


Daar hoort natuurlijk ook een bloementoef bij met natuurlijk prachtige rozen.


Ik heb een prachtige borduurmal van Chrissie gebruikt om het plaatje mee te omlijsten. De kleuren die ik bij het borduren heb gebruikt heb ik afgestemd op het rozenplaatje.


De dubbele organza strik heb ik gemaakt op de strikjesmaker van Joy!crafts. Samen met de borduurmal vind ik het erg fijntjes staan en dus ook bij de opdracht passen.


En dan het prachtige rozenplaatje, in het echt nog mooier dan op de foto.

In juli en augustus hebben we besloten, in verband met de vakanties die gaan komen, om maar 1 challenge per maand te hebben.
Deze challenge loopt dus tot 2 augustus 18:00 uur.
Ga je nog niet zo vroeg op vakantie? Dan heb je tijd genoeg om gezellig mee te doen, misschien zelfs wel met 2 creaties (maximum per challenge).
Ik zou zeggen, ga er lekker voor zitten en doe mee.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende Challenges:
Challenge #9 van Ons Borduurkaartenblog.
Challenge #84 van Vintage Utfordring.

Creatieve groetjes,
Henriëtte

23 opmerkingen:

  1. wat een mooie, sfeervolle kaart ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo'n prachtig sfeertje gecreëerd Henriette!
    Het plaatje is ook super mooi!
    Een prachtige inspiratie!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. zo mooi zoals je die geborduurde rand er omheen hebt gemaakt. Prachtig met die strik en bloemen erop.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Henriëtte....heel fijntjes met dat borduursel en zachte tinten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwerdiewauw Henriëtte, wat een beeldschone kaart heb je gemaakt, de strik is er ook zo mooi bij
    Je hebt prachtig geborduurd en ik vind het super leuk dat je deze beauty mee laat doen bij de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plaatje van een kaart, heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette,
    je hebt weer een bjoetie gemaakt, mooi plaatje en de borduurmal is super..een mooi geheel, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zo chic !
    Een prachtig plaatje en zo'n leuk geborduurd lijstje er rond.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi romantisch kaartje, ga maar weer een poging wagen haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw supermooi vind ik je kaart Henriette, echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi Henriëtte, wat een beauty, zo mooi en stijlvol en schitterend afgewerkt. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty van een kaart Henriëtte! En ook zo mooi geborduurd! Deze borduurmal heb ik ook maar nog maar 1 keer gebruikt.hihi. Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige Vintage bloemenkaart en het borduurwerk zeer mooie combinatie .
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart, Henriëtte.
    Heel mooi geborduurd, prachtig plaatje...
    Heel stijlvol!

    Fijn weekend, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card! Thanks for joining the Vintage Challenge this month! DT Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Henriëtte wat een prachtige kaart wat een supermooie combi plaatje en patroon en kleuren. TOP. Hel mooi afgwerkt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh my, this is simply gorgeous!! TFS at vintage Udfordring!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwww onwijs gave kaart meis en wat een prachtige mal heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige geborduurde kaart.
    bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creaties maak je!
    Groetjes, Annet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Henriëtte! Dankjewel voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd meis....dit is een winnaar zag ik net...en geheel terecht!
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen