Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 juli 2014

True Friends

De vintage-weken van Kreatrends zijn net achter de rug maar ik heb toch nog een vintage kaart gemaakt om "het af te leren". Of misschien wil ik het eigenlijk wel helemaal niet afleren.
Ik vind het heerlijk om met vintage bezig te zijn.


Vandaag laat ik je een kaart zien in andere kleuren dan je van mij gewend bent.
De basiskaart is off-white, daarop heb ik paars cardstock gemat en als laatste basislaag heb ik prachtig dessin-papier van Studio Light gebruikt. Alle randjes zijn geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.
Achter het plaatje zit een oudere grote ronde mal van Noor!Design die ik als doily heb gebruikt.


Het MDF bloemetje zit in een leuk setje met nog meer andere bloemen. Ik heb als afwerking een klein roosje in het hartje geeplakt.


Op het prachtige kant heb ik een oudere swirlmal van Noor!Design gebruikt en drie kleine stukjes van een takje. Daarna heb ik er roosjes op geplakt en nog een parelpin er tussen gestoken.


Het labeltje heb ik zelf gemaakt met een oud ponsje dat ik nog had liggen. De uiteinden heb ik iets omgevouwen en het labeltje zelf iets bol gemaakt en met 3D kit opgeplakt. Als afwerking heb ik er twee kleine plakpareltjes op gezet.
Op deze foto kan je het mooie kant nog beter zien.


En dan het plaatje, van een knipvel van Nellie Snellen. Is het geen lief meisje en ik weet zeker dat ze dikke vriendjes is met haar beertje. Het plaatje heb ik omlijst met een prachtige nieuwe mal van Marianne Design die ik uit beide kleuren cardstock, dezelfde als van de basiskaart, heb gesneden. Achter het plaatje heb ik ook nog wat wondgaas verwerkt.
 
Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd wat je van deze kaart vindt, ook of ik je al een beetje aangestoken heb met het vintage-virus.

Groetjes Henriëtte


13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje weer, lief plaatje hoor, mooie mallen gebruikt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Ik dacht al een berichtje achtergelaten te hebben of vergis ik me nu? Zal wel bij Kreatrends zijn geweest dan maar hoe dan ook ik vind deze kaart prachtig, niet af leren hoor, veel te leuk haha.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Henriëtte ga vooral door met vintage, prachtige kaart weer en ook de kleuren weer goed gecombineerd hoor.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Henriette,
    Van mij hoef je het niet af te leren, ga maar lekker door, ook deze is weer prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooi met het houten ornamentje/bloemetje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is die schitterend Henriette, ik vind het een pracht van een kaartje, zo lief en mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor dit moet je nooit afleren, gewoon lekker mee doorgaan hahaha want je maakt de schitterendste kaarten,
    zo ook deze weer, echt super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vintage en jij dat hoort bij elkaar. Weer zo'n prachtige creatie en wat een mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart is het weer geworden Henriėtte en vintage-kaarten maken gaat je erg goed af. Het plaatje is allerliefst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend vintage kaartje Henriette, mooie details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je vintage kaart prachtig !!
    Wat een super schattige afbeelding heb je gebruikt ....
    En gave mallen.
    FIJNE DAG !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zomers kaartje .
    Het blijft toch leuk om met deze malletjes te werken, zeker als het buiten ook heerlijk zomer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wou net zeggen, Henriette, vintage past helemaal bij jou! Enige kaart heb je gemaakt, die nieuwe mallen zijn super! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen