Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 10 juli 2014

Vintage kaart met Dahlia's

Een hele simpele vintage kaart maar met prachtige Artificial Flowers van Joy!crafts.


Het papier komt uit een mooi Paper bloc van Joy!crafts. Ik heb de achtergrond licht gehouden met daaroverheen een stukje afgescheurd papier.


De hoekmal is een wat oudere mal maar nog steeds erg mooi.


Kijk eens hoe mooi de bloem is.


Ook in de linker beneden hoek heb ik twee prachtige Dahlia's gebruikt. Ik heb ze gezet op takjes van Bille en er een klein dubbel strikje voor gezet.
.

Hier nog een foto waar het strikje goed op te zien is. Ik heb 'm gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts. Die werkt erg gemakkelijk en geeft de mooiste strikjes.


Het plaatje is van een knipvel van Noor!Design.

Gebruikte materialen:
Artificial Flowers : 6370/0051
Vintage plaatje : 6010/2003
Hoekmal : 6002/0013
Swirl-rand mal : 6002/0006
Takjes Bille : 6002/0263 en 6002/0264
Lint : 6300/0242
Paper bloc : 6011/0202



Groetjes Henriëtte

17 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart Henriëtte.
    De bloemen zijn inderdaad prachtig en met het lieve strikje onder... En wat is het plaatje mooi, het lijkt net een echte foto. Mooi gedaan hoor...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Het plaatje, de bloemen, een prachtig geheel Henriette! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eenvoudige maakt je kaart juist heel stijlvol! Ik vind de bloemen prachtig bij het plaatje staan.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Henriëtte mooie kleuren ook. Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende vintage kaart Henriëtte, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtige vintage kaart en mooie blommen
    Henriëtte! een plaatje om te zien je kaartje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie superkaart met een prachtig plaatje en hele mooie bloemen. Het schuine randje vink ik zo prachtig uitkomen!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is geweldig mooi Henriette! En je hebt helemaal gelijk, die bloemen zijn echt zó fijntjes! Chique hoor! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer prachtig gemaakt Henriette, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Henriette, en de bloem is inderdaad heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave kaart, en hoe schitterend zijn die bloemen toch, ik ben er gek op zoals ik ze nu zie, wowww ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriëtte,
    Prachtig is je vintagekaart jjij vind hem misschien simpel ik helemaal niet ik vind een minder druk kaartje ook altijd erg mooi en wow wat zijn de dahlias mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw geweldig mooi Henriëtte.
    De bloemen heb je ook fantastisch gemaakt, prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is maar wat je simpel noemt, ik vind het ontzettend mooi. Die bloemen zijn super, zo fijntjes en ze komen zo mooi uit. Ik vind dat je kaart echt prachtig is qua kleur, lay out en met de nodige mooie details, erg mooi gemaakt.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schat van een kaart, heel mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Henriette, leuk zo de huisjes en een prachtig plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen