Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 5 juli 2014

Vintage spiegel-label

Binnenkort is een tante van mij jarig. Ik heb al  een leuk cadeautje voor haar gekocht bij Elma, een vriendin van mij die hele leuke dingen van zeep maakt (klik op haar naam en je komt bij haar webwinkel).


Een leuk "theesetje" met zeepbonbons op een schoteltje en in het glas.
Om er toch ook iets van mijzelf bij te doen heb ik voor aan het cadeautasje een vintage label gemaakt.
Bij Kreatrends staan weer nieuwe mallen in de webwinkel en ik heb de leuke Vintage Mirror van MarianneDesign gebruikt om de label te maken.


Ik heb de label dubbel gesneden, geëmbost, geïnkt toen alles nog in de mal zat en daarna het geheel heel voorzichtig uit de mal gehaald omdat het snijwerk erg fijntjes is.
Toen heb ik de voet van de spiegel van het bovenste gedeelte geknipt en op het onderste gedeelte geplakt.


Aan de binnenkant heb ik een persoonlijke boodschap geschreven.


Hier het plaatje, van een bijpassend nieuw knipvel van Marianne Design en de afwerking met een paar roosjes.
Het is een leuk werkje en snel klaar.
Wil je zien hoe ik de tag precies gemaakt heb?? Klik dan HIER om naar het blog van Kreatrends te gaan, daar staat nu een workshop van zo'n zelfde tag compleet met stap voor stap foto's erbij

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte



19 opmerkingen:

  1. Ziet er werkelijk prachtig uit, wat een leuk cadeau om te geven, ook het bonbons cadeautje ziet er super uit, complimentje voor Elma, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kado Henriëtte, ik ga zo even bij de zeepjes van Elma kijken. En de nieuwe vintage mirror van MD heb ik ook aangeschaft en als label is het zelfs ook al een beauty! Ziet er gezellig uit zo bij elkaar voor je tante en die boft maar!!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooi!! Het cadeau natuurlijk, maar jouw label is de kers op de taart! Als ik haar was liet ik je label eraan en zette het zo neer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuk cadeau om te geven. Je hebt de spiegel prachtig gedaan zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig enig! Vind alles even leuk Henriette, je cadeautje is werkelijk schitterend en je label onwijs mooi!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zeepbonbons zien er bedrieglijk echt uit, leuk cadeautje. Je label is echt geweldig mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en leuk kadootje zo Henriètte. top gemaakt.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi cadeautje, en je label is prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig kadootje, alleen er wel eventjes bij zeggen dat de bonbons niet eetbaar zijn want ze lijken zo echt. Wat je label schitterend, hoe mooi heb je dit weer gemaakt Henriette.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend cadeautje Henriëtte, met een supermooi labeltje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henriëtte,
    Wat zijn de zeep bonbons mooi, het lijken net echte bonbons. Mooie label heb je erbij gemaakt prachtige is de mal van het spiegeltje. Super leuk cadeautje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou je tante wel vertellen dat het zeepbonbons zijn hoor, ze lijken net echt! Wat een schitterend label heb je gemaakt, ik had deze mal ook, eigenlijk deze set gekocht voor de kleine handspiegel en meteen de grote mal weer verkocht omdat ik hem op een kaart wel erg groot vond. Nu ik dit zo zie heb ik een beetje spijt, wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt, schitterend!
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt Henriëtte, ik heb vanmiddag de spiegelmal aangeschaft en ben er nu nog blijer mee..hihi, thanks voor de inspiratie en de tip over Kreatrends. Je cadeautje is ook leuk, idd net echte bonbons...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi deze label!!! Ik had hem zo nog niet gezien maar ben er weg van!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat mooi gemaakt Henriette en wat een leuk cadeautje heb je gescoord.
    fijne zondag en liefs van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje, wat is ie gaaaaaf! Wat een mooie mal Henriette en wat heb je dat leuk bewerkt het lijkt net echt allemaal!
    Dat is nog eens een leuk en origineel kadootje!
    Prachtig!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Henriëtte!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Henriëtte,
    wat een mooi label heb je gemaakt.
    En die zeep bonbons zijn erg leuk, een mooi cadeau voor je tante.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi cadeau heb je voor je tante en dan dat label, wat heb je dat schitterend gemaakt, echt super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen