Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 2 april 2015

Beterschap

Wat een drukke week is het zeg. Kaarten maken voor Joy!crafts met de nieuwe spullen die uitgekomen zijn, gisteren een lang tandarsenbezoek wat helaas niet van een leien dakje ging en waar ik vandaag nog weer een keer voor terug moet, voorbereidingen om mijn verjaardag zaterdag en zondag te gaan vieren, het is er tot nu toe nog niet van gekomen om deze week zelfs maar een blogrondje te maken. Ik ben jullie echt niet vergeten hoor, kom binnenkort gezellig langs om al het moois dat ik ongetwijfeld heb gemist, te bewonderen.

Wel heb ik deze beterschapskaart (die ik dus echt nodig had) tussendoor nog weten te maken als GastDesigner voor Challenge #39 bij Scrapping4funChallenges waar alles mag als er op de kaart maar 3 dezelfde items gebruikt werden. Ik heb gekozen voor 3 spijkerbrads.


De basiskaart is 13,5 x 13,5 cm. Daarop heb ik prachtig papier van Syta van Gelderen verwerkt waaronder het  mooie houten planken papier van de achtergrond.


Achter het plaatje heb ik een mal van Lin en Lene verwerkt. Dit is eigenlijk een vierkante mal maar dat werd te groot. Dus heb ik er een stukje tussenuit gesneden en je moet wel heel goed kijken om het te kunnen zien.
Het plaatje is ook van Syta van Gelderen en heb ik op een stukje kraft papier geplakt met daar omheen een touwtje.


Ook het papier met de tekst is van Syta. Ik heb het aan de randjes rul gemaakt, gekreukeld en hier en daar met Distress Ink bewerkt en aan de bovenkant iets ingescheurd.


Deze leuke mallen van Marianne Design zijn zo leuk en passen prima bij de kaart. Ik heb deze keer de kroontjespen gebruikt en die op de spetterstempel gezet.


Het blauwe houtnerfpapier heb ik overdwars over de kaart gezet. Ik heb het net-als-of vastgezet met 3 spijkerbrads waarvan ik de achterkanten afgeknipt heb met een tangetje en die ik daarna bevestigd heb met 3D kit.

Groetjes en tot de volgende keer.
Henriëtte

15 opmerkingen:

  1. Cool kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer en leuk kaartje Henriëtte! Succes met al je bezigheden;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, vooral de inktvlek onder de kroontjespen!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Henriëtte!
    Heel mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi stoer beterschaps kaartje Henriétte prachtig papier met die planken en zeker ook met al die vintageaccentjes een prachtig kaartje...
    succes met alle voorbereidingen ....ik over 3 weekjes....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een prachtige, stoere beterschapskaart en hoop dat het tandartsbezoek oplevert dat je geen last hebt. Veel plezier met de verjaardag! Ik ook over drie weken, maar dan ben ik niet in Nederland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriëtte,
    Mooie kaart, leuk om aan een man te geven.
    Beterschap voor jouw met je tanden. Ben vandaag ook moeten gaan, ik zit met een ontsteking op mijn wortel en als de antibiotica na 4 dagen niet aanslaat moeten ze mijn tand openbreken om de wortel te spoelen. Bweerk, ik hoop dat het niet nodig zal zijn om m'n tand te saboteren. Fingers crossed maar.
    Hou je goed, liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vintage Beterschap kaart heb je gemaakt. Ik hoop dat het nu beter is gegaan bij de tandarts?
    Fijne verjaardag en succes met je voorbereidingen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer gedaan met die planken....mooie beterschapskaart...succes met het gebit en een fijne verjaardag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooie kaart. Je brengt ons op leuke ideeën om dit designpapier te gebruiken.
    Veel sterkte met alles en alvast een fijn weekend!
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een mooie hoor, had het papier nog niet eerder gezien ga gauw eens rondzoeken, groetjes en een fijn paasweekend, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Henriette, mooi papier en leuke mallen.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Keigave kaart Henriette lekker stoer en daar hou ik wel van! Dat wordt dus een dubbel feestelijk weekend, Pasen en jouw verjaardag........proficiat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen