Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 juli 2015

Vintage met Marianne Design

Er zijn weer nieuwe materialen binnen bij Kreatrends, dit keer de nieuwe lijn van Marianne Design.
Met een aantal van deze nieuwe artikelen ben ik aan de slag gegaan met onderstaande kaart als resultaat.


De basiskaart van 15x15 cm heb ik gemat met papier uit het leuke papierblok Twinset and Pearls van Marianne Design.


De mooie nieuwe Designfolder Extra Regency heeft een bijpassende snijmal. Ik heb het mooie papierblok Rustic Wood gebruikt om mee te embossen en daarna wit kaartkarton gebruikt voor de bijpassende snijmal. Kijk eens wat voor een mooi effect dat geeft.


Ook op deze foto kan je het geëmboste goed zien.
Met de leuke Bille's Bow heb ik het strikje gemaakt dat ik afgewerkt heb met een plakparel uit eigen voorraad.


Ook nieuw is deze leuke border rand.
Deze bestaat uit twee aparte snijmallen.
De bloemenrand heb ik 2x gesneden, 1x uit wit kaartkarton dat ik met Distress Ink Peeled Paint groen heb gemaakt en 1x uit papier uit het Peach and Mint papierblok van Marianne Design. Hierbij heb ik de bloemen los geknipt en op de andere rand geplakt. Daarna heb ik de bloemen nog afgewerkt met plakparels uit eigen voorraad.
De snijrand die onder de bloemen zit doet mij denken aan een hekje. Daarom heb ik de bloemenrand er ook achter geplakt en het geheel onderaan de kaart gezet.


Hier nog even een close-up om het goed te kunnen zien.

Gezellig dat je weer langs bent geweest, graag tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriette leuke malletjes heb je gebruikt zo......Fijne dag, Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi, wat een prachtige randen heb je hierbij gebruikt, een mooi geheel heb je hiervan gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige vintage kaart Henriëtte mooi bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel mooi kaartje, Henriëtte!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henriëtte, wat heb je een onwijs mooie kaart gemaakt met de nieuwe materialen van Marianne Design!!
    Alles klopt weer helemaal bij elkaar, heel knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Henriette, de borderrand met bloemen is wel heel erg leuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart Henriette, met superlief plaatje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart! De 'houten' achtergrond vind ik fantastisch mooi geworden. Schitterend ook de rand met bloemen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zoveel leuke dingen op je mooie kaart te zien.
    Echt prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww Henriette, je kaart is weer oogverblindend mooi. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi hoe je de nieuwe materialen hebt gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je laat goed zien wat je ermee zou kunnen doen op een heel mooie manier. De kleuren die je koos vind ik ook erg mooi combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty, Henriette.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Henriette. Schitterend deze kaart. Die roze bloemen zo op de kaart in combi met plaatje en andere leuke details. Heel mooi gemmakt. Patiënten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Henriëtte, de mallen zijn weer mooi, je hebt ze mooi gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat moet toch heerlijk zijn als je met al die mooie nieuwe materialen aan de slag mag! Het ziet er geweldig uit...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen