Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 11 december 2015

Ketting met geschenkdoosje

December is een feestmaand en bij een feest horen kadootjes. Voor deze blogpost, die ik heb gemaakt voor Joy!crafts heb ik het leuke Paracord weer eens opgezocht en ben daarmee aan de slag gegaan.


Na wat zoeken op You-tube en heb ik daar deze link van een mooie Keltische knoop gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=y8p7w8l06d8.
Het was even puzzelen maar na een beetje oefenen is het gelukt.
Om de ketting zelf iets meer glans te geven heb ik zilveren kralen om de draad van de ketting geregen en met lijm vast gezet.


De grote kraal net boven het hartje op de video heb ik vervangen door zwart Paracord.


Het is ook leuk om er een doosje bij te maken waar de ketting in gegeven kan worden.
Dit heb ik gedaan met het leuke Poly-besa stencil dat Joy!crafts vorige maand heeft uitgebracht.
Ik heb hiervoor het papierblok Love gebruikt.


Natuurlijk mag een mooie romantische roos niet ontbreken op het doosje.


 Om het te versieren heb ik de leuke Hexagon stencils en de nieuwe randen stencils gebruikt.


De leuke rand heb ik 4 gesneden en in de hoek een beetje gevlochten.


Toch een leuk kado op deze manier??

Gebruikte materialen:
6002/0475 Cutting en embossing stencils Randen - Lijnen
6002/0488 Cutting en embossing stencil Basic Hexagon
6002/0710 Poly-besa doosje
6011/0082 Papierblok Love
6011/0410 ATC blokje Floral
6410/0040 Clear stamps Sending Love
7100/0002 Paracord zwart
7100/0022 Paracord zwart/wit
7100/0027 Paracord Fuchsia
6370/0064 Artificial Flowers
8099/0201 Metallic Cardstock Linen structure White


Groetjes Henriëtte



3 opmerkingen:

  1. Een prachtige ketting heb je gemaakt Henriëtte met een heel mooi bijpassend doosje...heel mooi kerstcadeautje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer creatief bezig hoor. Heel fraai. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk cadeautje,Henriëtte.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen