Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 3 april 2016

Challenge 66 bij WLVC

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij het We Love Vintage challengeblog en wel de 66e.
De sponsor is deze keer Gerda's Hobbyshop.

De opdracht van deze challenge is verzonnen door Plony.  Zij heeft een bingo-kaart samengesteld waarvan er één rijtje gekozen moet worden. Horizontaal, verticaal of diagonaal, het maakt niet uit.
Natuurlijk moet de kaart die er mee gemaakt wordt wel weer vintage zijn!
Ik ben met de opdracht aan de slag gegaan en had gekozen voor de diagonale rij: Bloemen, paars, tekst.
Toen de kaart af was kwam ik er achter dat ik ook Lint, vlinders, tekst en Lint, paars, metalen accesoire er op had zitten. Typisch een gevalletje: "Ik kan niet kiezen" dus hahahaha.


Het dessin papier wat ik heb gebruikt komt uit een papierblok wat ik jaren geleden bij de Action gekocht had. Ik kwam het pas geleden weer tegen en omdat er ook paars in het papier voorkomt was het een prima keuze voor deze kaart.


Hier is een klein hoekje te zien van het mooie papier.
De vlinders zijn hetzelfde van kleur als de stik in het haar van het meisje.
Bovenaan het plaatje heb ik van organza lint een strik gemaakt en ook het metalen hoekje is op deze foto goed te zien.


De tekst is van Marianne Design en heeft zulke mooie sierlijke letters dat het perfect bij een vintage kaart past.


Omdat er ook paars in het papier zit heb ik er ook een mooie grote paarse bloem op verwerkt samen met nog oudroze en witte roosjes.


Wat een lief plaatje he, ik vind het meisje er zo schattig uitzien. Ik heb de randen van het plaatje gescheurd, met Distress Ink Walnut Stain bewerkt en daarna gemat op wit kaartkarton wat ook weer aan de randjes geïnkt is.

Doe ook gezellig mee met deze challenge die loopt tot 17 april 18:00 uur.

Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Henriëtte.Lief plaatje.Hele mooie bloem.Leuk zijn de kleine vlindertjes erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriëtte,
    Schitterende vintage kaart mooi plaatje mooi van kleuren
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen