Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 18 april 2016

Challenge 67 bij WLVC

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC met deze keer als sponsor Ebbies Hobbyshop.

Deze challenge is weer een kerstkaarten challenge wat heel handig is voor het groeien van de voorraad kerstkaarten voor het einde van het jaar. Marjan heeft de opdracht voor deze keer verzonnen: Maak een vintage kerstkaart met schaatsen er op.
Nu had ik gelukkig nog een heel mooi plaatje met schaatsen in mijn map zitten en die heb ik dus gebruikt op mijn kaart.


De basis van de kaart is wit kaartkarton van 20 x 15 cm. Hierop heb ik papier van Noor!Design gemat wat ik aan de randjes rul heb gemaakt en beïnkt heb met Distress Ink.


De vierkante mal is van Noor!Design die ik achter het plaatje heb verwerkt vind ik heel erg mooi en gebruik ik eigenlijk te weinig naar mijn zin. Maar er zijn zoveel stansen, allemaal tegelijk gebruiken gaat gewoon niet. Ook de swirls zijn van Noor!Design. Achter het plaatje heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt, geeft net een beetje extra aan de kaart.


De tekst heb ik op dessinpapier gestempeld, daarna eerst als rechthoek gesneden en daarna nog kleine hoekjes er af gehaald.


Het kant wat ik gebruikt heb is van de Action.

Doe mee met deze challenge en maak je kerstkaarten voorraad weer iets groter. De challenge loopt tot 2 mei 18:00 uur.

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, heel erg mooi. Volgens mij heb ik dit plaatje ook nog ergens liggen en is hij niet van MD?
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Henriette...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kerstkaart henriette!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriëtte,
    Hele mooie vintage kaart met mooie details !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende vintage kaart is dit. Het plaatje is inderdaad prachtig maar wat je er allemaal omheen hebt gemaakt is ook heel mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vintagekaartje Henriette
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie vintagekaart,Henriëtte.Mooi plaatje en een prachtige strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart geworden . Ik vind dat plaatje ook erg mooi. Alles past mooi bij elkaar!
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen