Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 29 april 2016

MDF Puzzel

Heb je de leuke MDF puzzelstukjes van Joy!crafts al gezien die vorige maand nieuw in de winkels lagen??
Ik ben er heerlijk mee aan de slag gegaan met allemaal mooie materialen van Joy!crafts en heb er een hele persoonlijk puzzel van gemaakt met allemaal leuke details.


Alle MDF delen heb ik beplakt met papier uit het mooie papierblok Budding Spring. Daarna ben ik aan het pimpen gegaan waarbij ik het lieve plaatje in vier delen heb geknipt en in het midden van de puzzel heb gezet.


Op de nieuwe clearstamps Banners zijn zoveel leuke Nederlandse teksten te vinden. Ik heb deze tekst gestempeld op wit linnenkarton, uitgesneden en met 3D kit iets golvend opgeplakt.
De vlinder is gemaakt met oudere stencils Butterflies.


Ook deze vlinders komen van de oudere mal Butterflies. Ze blijven op een paar punten vastzitten als de mal door de machine is geweest. Deze heb ik los geknipt en zo had ik mooie grote vlinders die ik op deze MDF puzzelstukjes kon gebruiken.


De leuke nieuwe Slidable Long heb ik ook op de puzzel verwerkt met weer een tekst van Clear stamps Banners. De tekst Love heb ik gesneden uit het vlindertjes papier wat op de foto hierboven verwerkt is op het puzzelstukje, het hartje van de tekst is extra uit wit kaartkarton gesneden en er bovenop geplakt.
Het lieve vogeltje is een ouder stencil maar heel erg leuk.

Ook bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken. Ik heb verschillende groottes roosjes bij elkaar gezocht in lekker fleurige kleuren en op takjes, gemaakt met Bille's Flourishes, gezet.


Als de puzzel gemaakt is ziet deze er zo uit. Dat ziet er gezellig uit...toch?? Leuk om als cadeautje te geven.

Gebruikte materialen:
6002/0263 Cutting en embossing stencil Bille's Flourishes
6002/0274 Cutting en embossing stencil Butterflies
6002/0276 Cutting en embossing stencil Butterflies
6002/0343 Cutting en embossing stencil Spring Birds
6002/0511 Cutting en embossing stencil Mery's Slidable Long
6002/0527 Cutting stencil Love-Home
6011/0064 Paper and Pictures Spring
6011/0314 Papierblok Budding Spring
6020/0013 Plakparels
6300/0504 Decorations Jute string
6370/0054 Artificial Flowers
6370/0057 Artificial Flowers
6370/0063 Artificial Flowers
6370/0065 Artificial Flowers
6410/0410 Clearstamps Banners
6500/0201 Tube 3D kit
6500/0215 Tacky lijm
6500/0217 Lijmpennen
8089/0206 Kraft
8099/0001 Linnenkarton wit
8099/0004 Linnenkarton licht groen

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk Henriette. Dat is een een heel mooi en persoonlijk cadeau. Als ik zoiets kreeg zou ik het denk ik in elkaar gepuzzeld ergens opblijven en ophangen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterend persoonlijk kado.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo'n opgepimte puzzel, en deze ziet er weer prachtig uit henriette!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriëtte,
    Heb alles weer gezien bij je en ook je strand en dolfijn kaartje zijn prachtig!
    Je plaatje erop was wel even uit vogelen volgens mij, maar het is hartstikke leuk geworden! Je bent lekker creatief bezig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en origineel idee. Zo leuk om zo'n kaart te krijgen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriëtte,
    Wat een leuke uitwerking van de puzzelstukjes dit is echt gaaf .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan Henriette, het zijn prachtige puzzelstukjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen