Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 11 augustus 2016

Labels op een label

Voor de blogpost van vandaag heb ik voor Joy!crafts een stoere mannen labelkaart gemaakt met labels er in en er op.


De basis label is gemaakt van Kraft met daarop papier uit papierblok Cool Dudes.
Op de label heb ik twee inschuif vakken gemaakt waar de kleine labels in geschoven kunnen worden.


Bovenaan de labelkaart zit een Frame van Mery's, leuk ter afwerking maar gelijk ook handig om de label aan op te hangen.


Beide kleine labels heb ik bewerkt met Grunge Clearstamps en er daarna een Retro Car op gestempeld. Bovendien heb ik op deze label nog een leuk Ticket met tekst geplakt.


Ook deze label is dus bewerkt met Grunge Clearstamps en bestempeld met een mooie Oldtimer.


Op de Slidable Long van Mery's heb ik tekst gestempeld door de letters van het woord HOERA ieder apart te beïnkten en onder elkaar te stempelen.
Het jute band is geknoopt met twee stukjes touw er tussen, lekker stoer. Om deze er niet tussenuit te laten glippen heb ik ze bij de knoop vastgezet met een druppeltje lijm.


In de Slidable Long kan een label geschoven worden waar ik de tekst Gefeliciteerd op gestempeld heb. Omdat het papier dat ik gebruikt heb wat dun is om telkens in en uit het hoesje te schuiven heb ik 'm dubbel gesneden en op elkaar geplakt voor meer stevigheid.
Natuurlijk heb ik nog meer materialen gebruikt op deze kaart, welke dat zijn kan je lezen in het materiaallijstje hieronder.

Gebruikte materialen zijn:
6002/0511 Cutting en embossing stencil Mery's Slidable Long
6002/0514 Cutting stencil Mery's Frame
6004/0001 Clearstamps + stencil Tickets
6011/0315 Papierblok Cool Dudes
6200/0052 Screw Hole Punch
6300/0503 Jutte Ribbon set
6300/0504 Decorations
6410/0093 Clearstamps Grunge
6410/0386 Clearstamps Retro Cars
6410/0401 Clearstamps Mery's Words
6500/0215 Tacky lijm
6500/0217 Lijmpennen
8089/0206 Kraft

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Prachtige stoere mannen label heb je gemaakt Henriette
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en stoer label. Super met al die verschillende vakjes erin. Eeg origineel ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze mannenlabel Henriëtte...leuk gedaan met die kleine tagjes erin...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig papier, zulke mooie kleuren! Leuk idee die labels op een label, leuke mannenkaart zo.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen