Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 20 januari 2017

Ik kom je even opfleuren

De kaart die ik vandaag wil laten zien is gemaakt met allemaal prachtige nieuwe mallen van Joy!crafts.


Ik heb er voor gekozen om het papier wat ik als basis voor de kaart heb te kleuren met Distress Ink die mooi in elkaar over lopen. Faded Jeans en Dusty Concord zijn zo mooi bij elkaar en in combinatie met Walnut stain geven ze een prachtig effect.


De nieuwe Endless Corner swirls heb ik op 4 hoeken van het cardstock gebruikt. Kijk eens hoe mooi de mal is als je het geëmboste gedeelte kleurt met inkt.


De tekst heb ik gevonden op Clearstamps Banners.


Deze foto is iets te licht geworden door het bewerken, vooral het bovenste witte roosje maar ik vind het beter dan de blauwe gloed die over de foto lag toen ik 'm genomen had. Omdat de kaart opgestuurd moest worden naar Joy!crafts en maar net voor de gestelde deadline klaar was kon ik de foto's niet nog een keer opnieuw maken.


Ook deze foto is erg licht geworden door de bewerking maar alle details van deze prachtige mal zijn gelukkig wel goed te zien. Ik heb de mal bewerkt met verschillende kleuren inkt. Het is wel een priegelwerkje maar geeft een mooi effect.

Gebruikte materialen:
6002/0263 Cutting en embossing stencil Bille's Flourishes
6002/0565 Cutting, embossing en debossing stencil Bloemenachtergrond
6002/0651 Cutting en embossing stencil Endless Corner Swirls
6030/0006 Brads
6200/0038 Cleaning pad Clearstamps
6200/0222 Ink blending tool
6200/0232 Acrylblok 7 x 10 cm
6200/0934 Mini Trouvaille
6300/0332 Handmade collection
6370/0062 Artificial flowers
6370/0065 Artificial flowers
6410/0410 Clearstamps Banners
6410/1002 Inktpad Warm Winter Colours
6500/0102 Tisshue tape
6500/0201 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
6500/0217 Lijmpennen
8013/0121 Metallic cardstock wit
8099/0204 Metallic cardstock Linnen structure l.groen

Bedankt dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Zojn allemaal hele mooie mallen en met de inkt bewerkt krijg je een prachtig effect.
    Mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zojn allemaal hele mooie mallen en met de inkt bewerkt krijg je een prachtig effect.
    Mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige malletjes allemaal Henriëtte. De achtergrond van het kaartje is heel erg mooi gemaakt en de mallen allemaal mooi bewerkt.
    Een kaartje in de kleurtjes waar ik vrolijk van word ...
    Fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben jij even in de weer geweest met mallen en....inkt.....Mooi gedaan hoor....supers.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart
    geslaagd hoor !
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hele mooie kaart,
    prachtig die zachte kleuren ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen