Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 15 februari 2017

Vintage kaart in kraft en wit

Na het stoppen van het WLVC-blog hebben Plony en ik besloten dat het toch wel leuk was om zo af en toe nog een uitdaging te verzorgen.
In de Facebook groep Vintage and More is er nu elke 1e en 15e van de maand een nieuwe uitdaging (de eerste is ondertussen al geweest) en gaat vandaag een uitdaging van start waar ik de opdracht voor heb verzonnen.
Het is een besloten groep maar vindt je het nu leuk om daar ook lid van te worden omdat je heel erg van vintage/schabby chic e.d. houdt kan je op de link hierboven klikken, je bent van harte welkom.
De opdracht die ik verzonnen heb is als volgt:
Maak een Vintage/Shabby kaart met de kleuren Kraft/Bruin gecombineerd met Wit/Creme. Het papier mag dus geen andere kleur bevatten, de assesoires (bloemen, plakparels, kant ed) en het plaatje zijn vrij van kleurkeuze.
Ik vond het zelf heel leuk om de kaart helemaal in deze kleuren te doen (met uitzondering van de steeltjes en blaadjes van de bloemen dan) en dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Als basis heb ik een kraft kaart genomen met daarop de prachtige mal van Marianne Design die ik uit wit gesneden en met Distress Ink Walnut stain bewerkt heb.


Het plaatje komt van een oud knipvel van Marianne Design. Kijk eens hoe mooi en fijntjes de rand die er omheen zit is.
Om het dubbele strikje heb ik in het midden een klein bruin roosje gedraaid.


Hier nog even een foto van de bloementoef met daarachter een prachtig kanten hoekje.

Doe gezellig mee met deze uitdaging die tot einde deze maand loopt op Facebook.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kaart, Henriette.Mooie stans en heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, ein Traum diese Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie besloten hebben om op facebook door te gaan met uitdagingen. Ik ga proberen om weer eens mee te doen vintagekaartjes maken vind ik toch wel erg leuk om te doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Henriëtte...wat een chique stans is dat toch...en de strik en bloemen maakt het helemaal af en dan zeker in die combinatie met wit en kraft een echte BEAUTY...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen