Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 maart 2017

De lente....

Wat was het vorige week prachtig weer. Een heerlijke temperatuur en de zon scheen ook zo gezellig. Echt genieten hoor. En wat is er dan leuker om aan een lentekaart te werken?
Ik ben voor Kreatrends aan de slag gegaan met prachtige materialen van Marianne Design in combinatie met een leuke mal van Dutch Doobadoo, ook echt een feestje.


De leuke laars van Dutch Doobadoo heb ik nagetekend, uitgeknipt en daarna gemat met papier uit het mooie papierblok Coutry Flowers van Marianne Design. De omslag van de laars heb ik nog een keer extra uitgeknipt en met 3D kit op bevestigd.


Op de omslag heb ik de tekst gezet die te vinden is op de leuke Spring-time clearstamp sheet van Precious Marieke. Hier en daar nog een paar leuke kleine vogeltjes die er goed bij passen.


Het vogelnestje hoort bij de nieuwe snijmal Petra's square met nest. Wat is het een leuke mal! Bij het vogeltje zit een los vleugeltje wat ik met 3D kit heb bevestigd. De takjes met bladeren heb ik uit groen cardstock gesneden en de steeltjes extra bewerkt met Distress Ink Walnut Stain voor een mooi effect.


Het lieve plaatje heb ik verwerkt in een prachtige mal die hoort bij de iets oudere Anja's Circle XL. Deze mal heeft precies een mooie maatje voor op de laars en heeft bovendien een opengewerkte rand zodat het dessinpapier er leuk doorheen te zien is.

Leuk dat je langs bent geweest en natuurlijk is het leuk om te lezen wat je van deze kaart vindt.
Creatieve groeten,
Henriëtte


3 opmerkingen:

  1. Een prachtig voorjaarskaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit lentekaartje Henriëtte...zo schattig met vogeltjes erop..
    ja er wordt hier s'morgens ook wat afgekwetterd door allerlei vogeltjes....en daar word je dan gewoon weer heel vrolijk van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen