Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 15 april 2017

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

De 15e van de maand en dus tijd voor weer een nieuwe challenge bij de facebookgroep Vintage and More waarvoor ik de opdracht weer verzonnen heb.
Deze keer is het de bedoeling dat er vlinders op je vintage of shabby chic kaart zitten. Niet zo heel erg moeilijk dus.
Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Ik heb papier uit een papierblok Budding Spring van Joy!crafts gebruikt om de kaart mee te maken.
Zoals je kan zien heb ik ook de prachtige nieuwe mal van Marianne Design met de strik op de kop getikt en ben hier ook mee aan de slag geweest en wat is ie leuk!


Om iets meer diepte aan de kaart te geven heb ik een gedeelte van de strik nog extra gesneden en geëmbost en uitgeknipt. Daarna heb ik deze met 3D kit op de onderliggende strik maar over het lieve plaatje gezet.
De metalen vlinder heb ik afgewerkt met 3 plakpareltjes en ook in het midden van de strik heb ik een parelbloem geplakt.


In het schilderijtje zitten ook vlindertjes. Dit komt ook uit het papierblok van Joy!crafts.  Ook de losse kleine vlinders zijn gemaakt met een mal van Joy!crafts. De bloemen van de bloementoef heb ik op de kleur van de vlinders in het lijstje aangepast.
Als laatste heb ik aan twee kanten van de kaart nog een rand met halve parels gezet.


Leuk hoor, al die vlinders op de kaart. Het geeft iets vrolijks.
Heb je ook zin om mee te doen met de challenge bij Vintage and More? Je bent van harte welkom. Ben je nog geen lid van de groep? Meld je dan gewoon even aan bij deze link: https://www.facebook.com/groups/280116102155415/
Plony en ik zouden dat heel leuk vinden.

Hopelijk zien we je bij Vintage and More en anders graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte



4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! En zo mooi hoe je de nieuwe strik mal erbj hebt gebruikt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeeldkaart! Ik zag net de mal van MD op het challengeblog en herkende hem meteen bij je! Wat is-ie mooi!
    Fijne dagen.
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooie vintagecreatie Henriette...fijne paasdagen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Henriëtte.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen