Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 24 mei 2017

Een warme kerstgroet

Voor de challenge die nog loopt bij Vintage and More op Facebook heb ik nog een reminder-kerstkaart gemaakt.
Mijn voorraad vult al aardig aan op deze manier.


De basiskaart heb ik gemat met papier uit een ouder papierblok van Noor!design. De randen van het designpapier heb ik met de distresser rul gemaakt en daarna geïnkt met Distress Ink Walnut stain.


Achter het plaatje heb ik een label met daarop de tekst geschoven.


De strik heb ik gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts. Hiervoor heb ik de twee linten op elkaar gelegd waarbij de breedste (het gaas) langs de stokjes van de strikjesmaker loopt. Na het lint nog even in model te hebben gebracht heb ik de strik met een glue gun opgeplakt.
Ook de bloemen heb ik met de glue gun vast geplakt.


Achter het plaatje heb ik een ouder hoekje van Noor!design geplakt. Deze heb ik met de punt naar het midden vastgemaakt en daarbij rekening gehouden tot waar de label komt zodat die wel gemakkelijk achter het plaatje geschoven kan worden zonder vast te blijven zitten.
De kader die ik op het plaatje heb bevestigd is van Joy!crafts.



Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende blogpost (en dat is morgen al hihi).

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten