Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 augustus 2017

Vintage kerst

Vandaag nog een reminder voor de challenge op facebook bij de groep Vintage and More waar alles mag. Deze keer heb ik een vintage kerstkaart gemaakt. Ook gelijk handig voor de voorraad.


De basis van de kaart is gemaakt met oud scrappapier. Het bruine papier heb ik gescheurd wat helaas op de foto niet heel erg goed naar voren komt maar wel een heel leuk effect geeft.


De prachtige mal van Marianne Design heb ik gemat met een stukje designpapier. Welk merk kan ik niet meer achterhalen, het was het laatste stukje en het merk stond er niet meer op.
Op de leuke houten ijskristal heb ik nog een plakparel geplakt.
Ik vermoed dat het plaatje van een knipvel van Marianne Design komt maar zeker weten doe ik het niet. Ze zitten uitgeknipt en klaar om te gebruiken in een doosje bij elkaar.


De tekst is van Joy!crafts. Het label heb ik afgewerkt met een houten ster. Hiermee is het label gemakkelijk achter het plaatje te schuiven.



Op het kant heb ik nog een parelrand geplakt en achter het kant zit een mooi randje van Marianne Design.


Ga naar de Vintage and More groep op facebook en doe ook mee met de challenge. Alles mag, als het maar vintage is. Niet moeilijk toch?
Wij vinden het in ieder geval leuk als je ook met deze opdracht aan de slag zou gaan.

Groetjes Henriëtte






Geen opmerkingen:

Een reactie posten