Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 20 oktober 2017

Romény 5 jaar!

Gisteren was onze kleindochter jarig. Afgelopen zondag hebben we haar verjaardag al gevierd. Ze is 5 jaar geworden, wat gaat de tijd snel. Natuurlijk heb ik een kaart voor haar gemaakt en wat is er dan leuker om een heerlijk roze meisjeskaart te maken?


Ik ben aan de slag gegaan met super leuke snijmallen van Marianne Design die verkrijgbaar zijn bij Kreatrends.
De leuke mal met de strik heb ik op twee kanten van wit cardstock gelegd en gesneden en geëmbost. Na het embossen heb ik de mal bewerkt met Distress Ink Worn lipstick  toen het papier nog in de mal zat.


Kijk eens hoe leuk het ballerina jurkje is. Ook deze heb ik bewerkt met Worn Lipstick. Het rokje heb ik uit roze cardstock gesneden zodat er meer kleur in het geheel komt en ook past bij het lieve plaatje.


Ook een leuke mal is die van de balletschoentjes.
Deze serie is echt een aanrader als je leuke meisjeskaarten wilt maken.


Ze heeft de kaart netjes op haar verjaardag bezorgd gekregen.

Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Mooie meisjeskaart geworden Henriette. Gefeliciteerd met je jarige kleindochter. Nu nog 5 maar het gaat oh zo hard, dan zijn ze 15. Maar geniet er van hoor. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je kleindochter. Je hebt wel een echt mooi meisjeskaartje voor haar gemaakt hoor. Prachtig en lekker in het roze.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de 5e verjaardag van je kleindochter Henriëtte...en je hebt een schitterend kaartje gemaakt in deze lieve roze kleurtjes en het danseresje past daar zo mooi op...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje voor je 5 jarige kleindochter! Gefeliciteerd nog met haar.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen