Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 januari 2018

Bloghop bij Joy!crafts

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop bij Joy!crafts. Deze keer ben ik met nog een aantal dames van het DT-team aan de slag gegaan met de allernieuwste producten uit de februaricollectie die vanaf nu in de hobbywinkels liggen.


Ik heb 5 producten gekozen en daar deze kaart mee gemaakt.


Het model van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Hierop heb ik dessinpapier gemat wat niet op de header van dit blogbericht staat maar wel nieuw is. Welk papier het is kan je vinden in de materiaallijst onder de blogpost.


De prachtige Floral florishes Aster heb ik gebruikt om het voorste deel van de kaart achter te steken zodat de kaart kan blijven staan. Ik heb de bloem gesneden uit metallic cardstock. De blaadjes van de bloem zijn gesneden uit wit cardstock en met inkt op kleur gebracht. Hiervoor heb ik de nieuwe mini blending tool gebruikt.


Kijk eens hoe mooi Mery's bloemen golfrand is. Ik heb 'm rondom uitgesneden, op wit cardstock geplakt en als rand onderaan het mooie plaatje gebruikt.


Ook deze Endless Chrysant is helemaal nieuw en erg leuk. Ook hier heb ik de bloem uit metallic cardstock gesneden en de steel met blaadjes uit wit cardstock en bewerkt met groene inkt.
Kijk eens hoe leuk alle gesneden bloemen bij het mooie bloemenplaatje passen!


De tekst heb ik met de Ultra fine tip applicator opgeplakt. Dit lijmflesje heeft een hele fijne tuit waar je de kleinste en fijnst gesneden dingen goed mee vast kan plakken.


Gebruikte materialen:
6002/0972 Cutting en embossing stencil Floral florishes Chrysant
6002/0995 Cutting en embossing stencil Mery's bloemen golfrand
6002/1016 Cutting en embossing stencil Endless Aster
6002/6000 Cutting stencil Gefeliciteerd
6011/0530 Papierset Flowers
6013/0347 Knipvellenset Wellness
6100/0495 Paper blossoms glue
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0226 Mini ink blending tool
6200/0241 Blending mat
8013/0161 Cardstock wit
8099/0235 Metallic cardstock linnen donker rood
DutchDoobadoo Card art 470.713.623

Ga langs bij onderstaande blogs, laat bij iedereen een berichtje achter en ga als laatste naar het blog van Joycrafts. Laat daar een bericht achter dat je mee hebt gedaan en maak kans op een leuke prijs!
De winnaar wordt maandag 22 januari op het blog van Joy!crafts bekend gemaakt.
Succes.

Henriëtte (hier ben je nu)
Nans 
Ann 

Bedankt voor het langskomen en veel plezier bij het hoppen van blog naar blog.
Groetjes Henriëtte


31 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en de bloem vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart de kleuren combineren prachtig. Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mal van DDBD en de asters vind ik ook super,mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemen op die kaart ! Heel mooi gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi warm kaartje! Prachtig die asters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, das sieht aber wunderschön aus, ich bin ganz begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Henriette. Super die mooie heldere kleur groen. Je krijgt zo een echt voorjaarsgevoel zeg. Ik vind hem super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet nog veel leren, maar hierdoor krijg ik wel inspiratie om ook zulke mooie kaarten te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'n Mooie kaart in prachtige kleuren. Hele toffe nieuwe producten die je zeker en vast met jou kaartje in de kijker hebt gezet Henriëtte! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooie creatie met de nieuwe producten Henriette, mooie kleuen en details...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the dimension and textures of the flowers! Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, leuke kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige bloemen stansen en mooie kleurtjes op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart en die aster vind ik geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creatie en ik doe hier een boel inspiratie mee op. Leuk al die materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopperdehop.... ik ben nu bij jou beland..... een kaart die ik prachtig vind.... zelfs met bruin, de kleur waar ik normaal niet zoveel mee heb..... deze is echt mooi! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh dit is zo mooi gedaan met de nieuwe producten. Ik was te nieuwsgierig naar deze mooie producten dus gauw aannhet hoppen gegaan. Leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so cute. Love your wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, beautiful card. Love the flower dies and that pretty little border die. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. 😍😍😍
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Prachtige kleuren en en hele leuke opbouw. 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super, wat een mooie kaart heb je gemaakt met de nieuwe spulletjes.
    Zo gaaf in deze bijzondere kleuren.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart, super kleuren ook en mooie spulletjes gebruikt.
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooie kaart met super mooie nieuwe spulletjes!
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig, die bloem is een echte eyecatcher.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er prachtig uit! Met vriendelijke groet van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een beauty heb je gemaakt!Schitterend, vooral de chrysant vind ik super!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kaartje en wat een mooie nieuwe lijn.

    BeantwoordenVerwijderen