Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 23 januari 2018

Zomaar

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends.


Voor deze kaart heb ik alleen de prachtige nieuwe embossing folder met snijmal van Marianne Design gebruikt samen met Cardstock.


Allereerst heb ik met de snijmal en wit cardstock de voorkant van de kaart gesneden. Daarna heb ik het cardstock, toen het nog in de snijmal zat, bewerkt met Memento Drops Elderberry. Een prachtige kleur inkt die mooi past bij het lila cardstock wat ik als ondergrond gebruikt heb.
De blaadjes van de snijmal zijn mooi gedetailleerd en kunnen omhoog gewipt worden. Onder de blaadjes heb ik kleine bolletjes 3D kit gedaan zodat ze ook mooi omhoog blijven staan, ook als ze in een enveloppe gezeten hebben.
Met de golfrand snijmal heb ik het lila cardstock en de voorkant van de kaart gesneden.


Binnenin de kaart heb ik gebruik gemaakt van de prachtige embossing folder. In het midden heb ik een stuk lila cardstock eerst gesneden met de losse golfrand en daarna in het midden van de embossing gelegd. Even het midden van de kaart opzoeken en vastplakken en je hebt een heel leuk effect.
Het prachtige plaatje heb ik niet helemaal vastgeplakt zodat er ook nog een label achter geschoven kan worden.


Op het label heb ik een prachtige tekst gestempeld van Yvonne Creations.


De kaart is tenslotte afgewerkt met mooie metalen hoekjes. 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriette.
    Geeldig zoals je deze mal hebt gebruikt.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met prachtige mallen. Deze staat ook op mijn verlanglijstje. Hihihi. Leuk ook hoe je de binnenkant hebt gedaan met de tag erachter.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen