Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 maart 2017

Hartelijk Gefeliciteerd

Bij Vintage and More op facebook loopt nog steeds de "verjaardagskaart-challenge".
Omdat er toch ook nog een aantal verjaardagen zijn waar een kaart voor moet komen ben ik weer even aan de slag geweest met deze kaart als resultaat.


Ik heb in een oud papierblokje van Joy!crafts mooi roze papier gevonden wat mooi past bij het plaatje van een knipvel van Syta van Gelderen.
Verder heb ik ook weer eens gezocht in mijn embossing folders en een stukje roze papier wat opgeschuurd kan worden daarmee bewerkt.


Het mooie bloemen-kant heb ik iets scheef over de kaart geplakt zodat het plaatje en de stelen van de bloemen er mooi achter vallen.
De tekst heb ik op een stukje wit cardstock gestempeld, dit daarna tot een banner geknipt en met 3D kit onder aan de kaart bevestigd.







Als je ook facebook hebt en je houdt van challenges zouden Plony en ik het leuk vinden als je mee doet met onze challenges hoor. Welkom bij ons in de groep: https://www.facebook.com/groups/280116102155415/ . De challenges staan altijd helemaal bovenaan de pagina en wil je meedoen dan mag je de foto van je kaart onder dat bericht bij de reacties zetten!

Groetjes Henriëtte

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie felicitatiekaart heb je gemaakt Henriëtte. Heel mooi met het bloemenkant zo schuin verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Henriëtte. Leuk plaatje en je hebt hem erg mooi aangekleed vind ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Henriette! Weer veel te zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Henriëtte. Helemaal in de fantastische vintage stijl.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen