Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 30 april 2017

Christmas Greetings

Terwijl het zulk mooi weer is ben ik vandaag aan de slag gegaan met een kerstkaart.
Ik heb dit gedaan aan de hand van een sketch wat toch wel heel erg handig is hoor. Je hoeft helemaal niet na te denken hoe je de kaart op gaat bouwen, dat idee ligt al vast.


Ik ben gaan zoeken in mijn voorraad scrappapier en heb prachtig papier van Maja Design gevonden wat heel mooi past bij het plaatje van een knipvel van Syta van Gelderen.
Heerlijk roze is de kaart dit keer geworden!


Ook de sketch wil ik even laten zien. Heel eenvoudig maar prachtig op te pimpen. Zeker eentje die ik ga bewaren, je weet maar nooit ik ik 'm nog vaker wil gaan gebruiken.



Leuk dat je weer langs bent geweest en nog een hele fijne dag verder.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Prachtig vind ik je kaart en helemaal niet te overdreven roze hoor, precies goed. Mooie sketch waar je net even je eigen twist(letterlijk) aan hebt gegeven!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie geslaagde sfeervolle kaart
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen