Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 21 juni 2017

Speciaal voor jou

Vandaag een kaart die ik voor een speciaal iemand heb gemaakt namelijk mijn DT-maatje Antoinette. Zij is pas geleden geopereerd aan haar voet en moet nog heel lang in het gips. Niet gemakkelijk allemaal en dus speciaal voor haar deze kaart.


Je zal wel denken, die lijkt op een label die ik pas geleden gezien heb en dat klopt. Voor de challenge bij Vintage and More op facebook heb ik ook zo'n label gemaakt.
Met een ander plaatje, ander kant en andere kleuren is ie bijna hetzelfde maar toch niet helemaal, dat maakt het zo leuk.


Ook deze label kan weer open geschoven worden. Helaas zijn de kleuren op de foto's fletser dan in het echt, het foto's bewerken blijft lastig en ik heb liever een iets lichter gekleurde foto dan een foto waar alles donker op staat.


Deze keer heb ik bruine veertjes gebruikt in plaats van witte. Het past als accent goed bij het kraft van deze tag.


Ook heb ik, in plaats van roosjes, andere bloemen en blaadjes gebruikt.


Ik ben heel tevreden over deze labelkaart. Er is zeker een kans dat ik 'm nog wel eens meer ga maken.

Een hele fijne dag vandaag.
Groetjes Henriëtte



3 opmerkingen:

  1. Prachtig Henriëtte zal ze heel blij mee zijn.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labelkaart. Leuk ontwerp.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppertje dit, leuk ook dat je het kunt openschuiven. Daar is Antoinette vast heel blij mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen