Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 1 maart 2010

Herenkaarten





Eindelijk weer eens twee herenkaarten gemaakt. Dat was lang geleden. Ik heb al een hele tijd papier van Grafics 45 de Transatletic Collection liggen. Daar zaten plaatjes op die te groot waren voor een gewone vierkante kaart. Daarom heb ik er een Easel-kaart van gemaakt. De bovenkanten van allebei de kaarten blijven steken achter 2 "schroef"brads. Het zijn hele eenvoudige en snelle kaarten geworden, maar ik vind het een goed eindresultaat geven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. hoi Henriette wat een leuke herenkaarten. Prachtig!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi henriette
    wat een schitterende kaartjes
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaarten !!! Ik ben ook volger geworden bij jou. Ik heb mijn blog automatisch doorgelinkt naar Hyves, alles wat ik hier schrijf en plaats komt daar te staan zonder dat ik wat voor hoef te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Henriëtte.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi jetje,

    wauw wat een leuk idee met die grapic vellen.
    gaaf he die easelkaarten.

    groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen