Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 7 april 2010

Gezellige vintagekaart



Zo, nog even een gezellige vintagekaart hier geplaatst. Vind ik zo leuk om naar te kijken en ook met jullie te delen. Het merk van het papier weet ik niet (was een stukje dat ik over had), Een joymal voor de takjes, een creatable-mal waar een lintje doorheen gedaan is. Het plaatje en de postzegel komen van een knipvel van Marianne Design die ik vorig jaar gekocht had. De strikjes heb ik gemaakt met de strikjes-maker, want zulke kleine strikjes krijg ik anders niet netje. Daarna heb ik de kaart helemaal "bewerkt" met CreaMotion copper stempelinkt.

5 opmerkingen:

  1. Mooie vintagekaart Henriëtte, mooie kleur blauw heb je gebruikt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm echt weer heel erg mooi. Leuke rand ook met dat lint zo!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kaart hoor Henriëtte.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw henriette
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Henriëtte!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen