Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 juni 2010

Conleance-kaart


Vanmiddag heb ik mijn eerste condoleance-kaart gemaakt. Eigenlijk helemaal niet mijn ding, maar ik mocht stempels van Annemiek lenen en heb daar gisteren een heleboel afdrukjes van zitten maken, want die stempels zijn toch wel erg mooi. Mooie teksten en ook deze bloem vind ik supermooi. Ik heb verder gebruik gemaakt van distressinkt, ook om de bloemen in te "kleuren". De swirl is met gewone inkt gestempeld. De kleuren op de foto zijn anders dan in het echt, want de kaart zelf is spierwit en lijkt hier wel grijzig. Dat is jammer, maar heb ik wel vaker.
De kaart gaat vanavond nog de deur uit naar een kennis waarvan de vader dit weekend is overleden.


Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. the card looks beautiful in the gray. those flowers are gorgeous and i just love swirls. this is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jet, hij is echt prachtige geworden. Je hebt de gladiolen ook super ingekleurd hoor! Ik vind hem geloof ik nog mooier als die van mij!!!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst, gecondoleert.
    En condoleance kaarten zijn altijd moeilijk te maken vind ik. Omdat je ze niet te veel poespas wilt geven, maar het moet er wel mooi uitzien.
    En dat is bij jou helemaal gelukt.
    Heel erg mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. His is nooit zo leuk om zo'n kaatje te maken maar hij is schitterend geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart hoor !!! ik maak ze ook niet graag, maar weet dat het wel gewaardeerd wordt als je toch zelf een kaart hebt gemaakt.
    groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi stemmige kaart Henriëtte.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen