Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 november 2010

en ja hoor......kerstkaarten

Ja hoor, nog maar weer twee kerstkaarten. Ik moet er nog zoveel dat ik ze niet meer 1 voor 1 hier neer ga zetten.


Bij deze kaart is het papier weer van Making Memories. Het plaatje heb ik ook al eerder gebruikt bij  een andere kaart en komt net als het papier bij de Hobbystunter vandaan. De ticket-stempel is van een sheet bij Trekpleister vandaan. De ijssterren zijn gemaakt met een pons van Martha Steward.


Het papier dat ik bij deze kaart heb gebruikt is van Kaiserkraft en heb ik bij de Knutselkaart gekocht. 
Het plaatje komt van het internet.
De bloemen en de hulstblaadjes zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen en de letters zijn van een mal van Tim Holz (once upon a time). De letters en de bloemen heb ik met glimmermist bespoten.

Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. in 1 woord: PRACHTIG!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes!!!! echt de moeite om geregeld terug te komen!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen