Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 februari 2011

Mmmmmmmmm


Gisteren was het weer gezellig knutselen bij de Hobbystunter. Dit keer had Annemiek verzonnen om een melkpak-doosje te maken. Ze had een groot, maar ook een klein model van het doosje bij zich.
Omdat ik nog een kadootje nodig had, besloot ik om het kleine pakje te maken. Hier passen precies 10 merci-chocolaatjes in.

Omdat ik vroeg naar huis moest heb ik het doosje gisteren afgemaakt en vandaag op de foto gezet.
Ik heb er zelf niet lang naar kunnen kijken (is maar goed, anders was het doosje misschien wel leeg geweest  haha) want het is nu al bij de jarige gebracht.
Annemiek, het was erg leuk om dit te maken, en er gaan er zeker nog meer volgen.

Groetjes Henriëtte

11 opmerkingen:

  1. schitterend doosje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is leuk geworden Henriëtte, knap dat je van de chocolade af kon blijven.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er super leuk uit!!! Leuk ideetje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie weer Henriette!! Is weer een heel ander modelletje dan die we gewend waren de laatste tijd. Ik vind deze erg leuk.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en ook nog een lekker cadeautje krijgt die jarige! De bofkont ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel leuk uit. Diegene die het krijgt boft wel met zo'n kadootje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je doosje erg mooi afgemaakt, hoor Hënriette.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super Jet, hoop dat de ontvanger er ook blij mee was?

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriette, wat een mooi doosje is dat zeg! En leuk dat je al die reacties alsnog hebt gegeven op mijn blog. Ik zal eens kijken bij instellingen vwb. dat atom gebeuren. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen