Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 28 augustus 2011

Nog een recept-kaart


Nog een recept-kaart voor hetzelfde huwelijk, alleen nu eentje die ik voor ons heb gemaakt. Hij lijkt op de receptkaart die ik voor de vakantie heb gemaakt, alleen heb ik nu een andere stempel gebruikt en ook heb ik alterations van Tim Holtz gebruikt op de recept-kaarten zelf.

Het recept heb ik van de blog van Annemiek, want op het laatste ogenblik nog zelf een leuk recept verzinnen ging echt niet meer. Dus dank aan Annemiek.
De stempel heb ik ingekleurd met Derwent-potloden.
Met deze kaart doe ik ook mee met de challenge #16 op het derwent blog: Alles mag.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. deze receptkaart is ook heel mooi geworden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg misschien een leuke workshop?
    Ik vind hem SUPER!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart en super idee, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart en geweldig idee van de pocket! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is dit stijlvolle kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen