Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 21 december 2011

Baby-kaart

Alle kerstkaarten zijn bij mij de deur uit.
Tijd om weer eens een heel ander soort kaart te laten zien.


Voor deze kaart heb ik geen scrappapier gebruikt, alleen maar cardstock.
Daarop heb ik mallen van Marianne Design gebruikt die ik aangezet heb met Distress-inkt in een bijpassende kleur van het rose cardstock.
Het plaatje (echt een lieverdje) is van een 3D vel van Card Deco.
De naam heb ik met een alteration van Tim Holtz gemaakt en een strikje maakt voor mij de kaart helemaal af.

Deze kaart is overigens ook al de deur uit en als het goed is aangekomen bij de ouders van Nina.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdje Jet, mooi gedaan zo met de hoekjes en de cirkel, ik ben ook met babykaartjes bezig, moet de voorraad hoognodig aanvullen.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief en mooi kaartje

    Hele fijne feestdagen.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen