Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 februari 2013

Vintage lady


Wat heerlijk is het toch om een vintage kaart te maken.
Als achtergrondpapier heb ik een restant scrappapier gebruikt uit mijn restjesdoos.
Verder heb ik voor deze kaart weer eens een 3D plaatje zitten knippen. Dat was een hele tijd geleden, maar toch wel weer erg leuk om te doen.


De kleuren van de rozen en de rozen zelf komen zo mooi overeen met de rozen die het meisje in haar haar heeft.
De hoekmal is van Noor!Design evenals de mal onder het plaatje en de kleine (halve) mal onderaan de kaart.
Een paar strass-steentje geven de kaart net wat extra's.

                                                                Gebruikte materialen:
Alle roodgekleurde materialen zijn weer verkrijgbaar bij Kreatrends.

Ik ben weer benieuwd hoe jullie mijn kaart vinden.
Nog bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes op mijn vorige kaart, ik heb ze met plezier gelezen.

Groetjes Henriëtte

14 opmerkingen:

  1. Wauw meid wat een prachtige kaart weer, super mooi gedaan en vitage is zoo leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie vintage kaart.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vintage kaart, ja deze hebben ook wel mijn voorkeur,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je vintage kaart! Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaart en de bloemen hebben zo'n mooie kleur... Romantisch...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriette,

    Hee mooi Vintagekaartje is dit..en zó lekker om te maken..leuk de bloem van het knipvel, dat doe ik ook wel eens..LEUK...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en blijft mooi vintage
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan hoor, dat vintage blijf ik mooi vinden.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart weer Henriette en je kleurige bloemen passen er zo perfect bij! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt. Leuk ook, hoe je het hebt gecombineerd met een 3d plaatje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende vintage kaart .Vintage is ook mijn ding.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriette

    Wat leuk om je als volger te zien op mijn blog, en natuurlijk kom ik dan even gezellig langs bij je, ik zie dat jij ook heel veelzijdig bent, leuk hoor.
    Ik ben ook dol op vintage en vind je kaartje prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen