Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 18 maart 2015

Challenge 44 bij WLVC

Wat zijn er veel lieve kaartjes ingeleverd bij de vorige challenge van WLVC. Helemaal leuk, wordt weer een hele klus om de top-3 samen te stellen.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge en natuurlijk wordt die weer gesponsord.
Deze keer is onze sponsor Hobbycompleet De Duif.
Wat de prijs is die je kan winnen kan je vinden op het blog van WLVC.
Je kan dan ook gelijk de bijdrages van de andere DT-leden bekijken, die zijn zeker de moeite waard!

Wat is de opdracht die Miranda deze keer heeft verzonnen?? "Maak een vintage voorjaars- of paaskaart of creatie."
Nu ben ik zelf niet zo van de paaskaarten maar ik heb me er toch maar aan gewaagd, mede door het prachtige knipvel van Syta van Gelderen dat ik op de beurs echt niet kon laten liggen hihi.


Ik heb de kaart vrij simpel gehouden. De basiskaart is 13,5 x 13,5 met daarop gemat papier van Stampin'Up. Ik vond het papier echt iets voorjaarsachtigs hebben.


Lege hoeken kunnen niet bij mij dus heb ik in deze hoek 3 blauwe plakparels gezet.


Ook metalen hoekjes vind ik helemaal gaaf en heb ik dus ook gebruikt. Deze is heel fijntjes en dus met lijm opgeplakt anders zou de kit er tussendoor komen.


De prachtige bloemen heb ik op de DT-dag van WLVC op de kop getikt. Leuk detail is dat ze ook op het plaatje terugkomen.
De blaadjes zijn van Noor Design en heb ik gesneden uit bijpassend cardstock.


De strik van kant heb ik samengebonden met een prachtige blauwe brad.


En ja, het plaatje, zo lief die kinderen met het schaapje. Ik heb het gemat en in een prachtige mal van MemoryBox verwerkt. Ook op het plaatje heb ik weer een metalen hoekje gezet.

Doe mee met deze challenge bij WLVC, wil je geen paaskaart maken?? Een vintage voorjaarskaart mag ook. Meedoen kan tot 2 april 18:00 uur.

Natuurlijk ben ik ook weer heel benieuwd wat je van deze kaart vindt.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte



14 opmerkingen:

  1. Wat een beauty Henriëtte, mooi zoals je die blauwe stans van memorybox hebt gebruikt. Inderdaad komen de bloemetjes terug op het lieve plaatje...it's all in the detail..;p
    Het belooft weer een zonnige dag te worden, geniet er van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henriëtte jij heb weer een super voorbeeldkaartje gemaakt. Wat een prachtig, leuke details allemaal zoals de bloementoef afgestemd op het plaatje ... Schitterend kaartje weer !!!
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net wat ik schreef he? Eerst even bloggen en zo je ziet ben ik de eerste bij jou. Wat een prachtkaart. Ik heb nu al besloten, dat ik er voor een mannenverjaardag een boekenlegger voor maak. (Zie Plony) En ik moet toch ook eens die mooie hoekjes voor op kaarten te pakken zien te krijgen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al met al Hentiette heb je er een pracht kaartje van weten te maken. Ik vind hem weer helemaal geweldig.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze ook weer mooi gemaakt, Henriette.
    Super.
    Het past weer prachtig bij elkaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriette,
    ja hebt een prachtige creatie gemaakt, lief plaatje, mooie mal en de bloementoef is ook super,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook niet van de paaskaartjes. Dit is wèl een heel mooi, vintage paaskaartje. Prachtig die bloemenhoek bij het lieve plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje met een lief plaatje en schitterende details...leuk om dezelfde bloemen als op het plaatje te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry dat ik nu pas bij je langs kom Henriette, maar we zijn er een weekje tussenuit geweest. Hebben de verjaardag van mijn man tijdens Las Fallas in Valencia gevierd ;-) Is dan wel weer superleuk om terug te zijn en te zien wat je allemaal weer voor moois hebt gemaakt, je creaties zijn stuk voor stuk echte blikvangers! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi Voorjaarskaartje .Mooie combi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooooow Henriëtte wat een geweldig mooi kaartje met zoveel super leuke details erop....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,Henriette. Mooi plaatje en een mooie bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer prachtig hoor Henriette, kom even je extra foto's bewonderen, dan zie je het weer net iets beter, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer geslaagd hoor Henriëtte! Echt een lief plaatje!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen