Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 18 september 2015

Challenge 54 bij WLVC

Challenge 54 gaat vandaag van start bij WLVC want het is al weer de 18e september. De tijd gaat supersnel.
De sponsor voor deze challenge is 't Scrap-Ateljeetje.
Zij stellen een leuke prijs beschikbaar. Wil je weten wat dat is?? Dan moet je even langs gaan op het blog van WLVC. Kijk dan gelijk ook even wat de andere DT-leden hebben gemaakt als inspiratie voor deze challenge.
Wat is de opdracht deze keer eigenlijk??? Nou, dat zal ik je snel vertellen.
Onze Jolanda heeft de opdracht verzonnen. Het is deze keer de bedoeling dat je een vintage kaart/creatie maakt met het thema zon/zee/strand.
Eigenlijk een soort afscheid van de zomer dus.
Ik ben er ook voor gaan zitten en heb deze kaart gemaakt.


Het streepjes papier komt uit een papierblok van Joy!crafts Under the Sea. Ik heb de randjes iets gerafeld gelaten en geïnkt.



Natuurlijk een mooi metalen hoekje.
Verder heb ik er frantage op verwerkt. Dat zijn kleine stukjes die opgeplakt moeten worden met lijm. Het lijkt wel een beetje schelpengruis op deze kaart en past dus prima bij het zon/zee/strand thema.


Een strik van kant met daaronder een metalen vuurtorentje.


Van papier uit het Wood Texture papierblok van Joy!crafts heb ik geprobeerd een soort hekwerkje te maken door alle hoeken met een hoekpons te bewerken en er plakparels op te plakken.
Ook hier heb ik weer frantage gebruikt, samen met leuke houten figuurtjes die ik bij de Action op de kop heb getikt en perfect bij dit thema passen.


Het plaatje komt van een oud scrapvel van Graphic45, gevonden in mijn papiervoorraad, en afgewerkt met plakparels en een metalen hoekje.

Doe ook (weer) mee met de challenge die loopt tot 2 oktober 18:00 uur.

Groetjes en tot de volgende blogpost.
Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Hallo Henriëtte,

    Wat een prachtige kaart.Heel mooi afgewerkt met vele super leuke details.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Henriëtte, wat een prachtige kaart laat je ons zien. Super gaaf plaatje zeg... eentje van welleer!
    Ik dacht eigenlijk ook dat je schelpengruis rondom gestrooid had, maar wat geeft dit een leuk effect zeg.
    Ik droom nog even verder van die mooie warme zomerdagen....
    Fijn weekend toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Henriëtte, leuk idee dat hekwerkje
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt, Henriette.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen