Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 25 november 2019

Geboorte hartje

Vandaag eens geen geboortekaart als blogpost maar een gepimpt houten geboorte-hart.
Plony had al 4 super lieve kleinzoons maar nu is er eindelijk twee weken geleden ook  een kleindochter geboren.
Daar moest natuurlijk ook een felicitatie voor komen en dat heb ik gedaan in de vorm van dit gepimpte hart in heerlijk roze!


Het was nog even zoeken naar een hart om te pimpen, als je er eentje nodig hebt kan je die dus echt niet vinden zeg! Ik had al een aantal winkels gehad en ben ten einde raad maar naar de kringloopwinkel gegaan alwaar ik een schattig houten hartje vond.
Ik heb er papier op geplakt en dat, toen het goed vast zat, op maat gescheurd.
Een mooi hart van Noor!design, een banner met de naam van de kleindochter, bloemen en natuurlijk mocht de foto van Plony met haar kleine roze wolkje niet ontbreken!
Nu ze 'm ontvangen heeft kan ik de foto's online zetten.


Het was weer heel leuk om zo'n oma-cadeautje te maken.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Hoor Henriette wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te maken maar ook zoooooo leuk om te krijgen. Het hartje heeft hier een prachtig ere plaatsje waar hij voorlopig zéker blijft hangen. Superlief.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen