Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 9 juli 2020

Season's greetings

Vandaag weer een kerstkaart. Deze keer gemaakt voor de juli-challenge bij Kimya waarbij er een paperclip gebruikt moest worden op je label.


Ik heb de grote label gemaakt van een mal van Dutch Doobadoo waarvan ik de onderkant omgevouwen heb tot een pocket waar een kleine label ingeschoven kan worden.
Het papier dat ik gebruikt heb is oud scrappapier van Graphic45. Prachtig papier moet ik zeggen en ik heb het altijd toch wel zonde gevonden om aan te breken. Gek he, daar koop je het toch voor?
Nu dan dus eindelijk gedaan.
Op de onderkant van de label zitten bomen en hertjes van Noor Design.


Het insteeklabel is voorzien van poinsettia's, gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.  De papierclip houdt het plaatje op z'n plaats en is ook voorzien van een poinsettia.
Het plaatje komt uit een map waar heel veel plaatjes in zitten waarvan ik de oorsprong niet weet.
De gestempelde tekst is van Marianne Design en is gezet op een banner van Noor Design.


Als het label uit de pocket is zie je nog een grote stempel van Noor Design tevoorschijn komen.


Deze kerstkaart gaat weer in mijn voorraad doosje, die al aardig vol gaat raken. Heel handig om door het jaar heen kerstkaarten te maken. Zo heb ik er straks, als het weer tijd wordt om ze te versturen, genoeg.
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend vintage kerstlabel is dit Henriëtte...zo mooi ook die tage erin....CHAPEAU!!!!
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige leuke pocket kerstkaart Henriette , ik hou van deze kleurtjes en lief plaatje met kindertjes erop !! Leuke uitdaging bij Kymia , goed bezig , Fîjne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen