Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 februari 2021

De lente is het geluk in de lucht

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien die ik voor Kreatrends gemaakt heb. 
Het duurt nog wel even maar van mij mag de lente snel komen. Met de mooie nieuwe materialen van Marianne Design kan je in ieder geval al lentekaarten maken, zo leuk!


De basis van de kaart is gemaakt met een leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo die gemat is met het mooie papier uit papierset Honeymoon van Marianne Design.
Het plaatje staat samen met nog meer leuke en lieve plaatjes op een nieuw knipvel. Welke dat is kan je onderaan de blogpost vinden in de materiaallijst.
De tekst en het kader waar de tekst in gestempeld is zijn van Precious Marieke, een al oudere stempelsheet met hele leuke teksten er op.
Achter het plaatje heb nog mooi kant van papier verwerkt, gemaakt met een oudere snijmal van Marianne.

 
De bloemen zijn nieuw van Marianne Design. Er zitten twee soorten bloemen bij elkaar en iedere bloem bestaat uit een basisbloem met daarbij een iets kleinere bloem. Ook de stampertjes zitten er bij. Echt een complete set. In het midden zijn de bloemen afgewerkt met een zelf gemaakte parel.
Onder de bloemen zitten blaadjes die bij een oudere snijmal horen. Welke dat is kan je ook onderaan de blogpost vinden.

Kijk eens hoe mooi dit vogelnestje is. Deze is ook nieuw van Marianne Design. Door alle gesneden takjes nog even met een bruin kleurpotlood een accent te geven wordt de mal levendiger.
De eitjes zitten in het nestje geschoven en de moedervogel wil net weer gaan zitten broeden zoals je kan zien. Ook dit vind ik weer een hele leuke snijmal! 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik vond het in ieder geval heerlijk om een voorjaarskaartje te maken met deze zachte kleurtjes en mooie materialen

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte 
 
 

2 opmerkingen: